Vraag

Eerder belkosten kunnen zien

• 13 maart 2012
  • 2 reacties
  • 200 Bekeken

Ivm declareren van belkosten in buitenland, moet ik eerder mijn belkosten kunnen zien. Eerder dan dat ze op de factuur worden vermeld.
Mijn declaratie moet binnen 5 werkdagen na terugkomst zijn ingediend, terwijl de factuur soms pas na 20 dagen zichtbaar is (dat heeft uiteraard alles te maken met timing van buitenland verblijf en factuur productie).
Ik zou graag de mogelijk heid willen hebben om online de belkosten van bijvoorbeeld buitenlands gesprekken te kunnen zien, die nog niet op de factuur staan.
Ik begrijp dat dat mede afhankelijk is van afspraken met providers in het buitenland, maar met het huidige digitale tijdperk moet toch wel wekelijks (misschien zelfs wel dagelijks of realtime) uitwisseling van gesprekskosten mogelijk zijn.

2 reacties

@Bee-mans
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Hoe graag we dit ook zouden willen is dit echt niet mogelijk 😞! Ook wij kunnen dit pas zien aan de hand van de factuur. En soms zelfs pas een factuur later. Dit omdat wij de gegevens niet altijd meteen ontvangen van de buitenlandse provider.
Vandaag 12:23 @Bee-mans
Welkom op het T-Mobile Forum! Hoe graag we dit ook zouden willen is dit echt niet mogelijk ! Ook wij kunnen dit pas zien aan de hand van de factuur. En soms zelfs pas een factuur later. Dit omdat wij de gegevens niet altijd meteen ontvangen van de buitenlandse provider.

Maak een beetje minder winst van ons belgedrag en maak het mogelijk om up to date te zijn met de nieuwste snufjes op de technische markt. Anders motiveer werknemers die betaald worden uit onze belgedrag om beter dienstverlening te practiceren. Ik heb voor de grootste telefoniebedrijf van Nederland gewerkt en ja hoor, ik ben meteen gestopt toen ik wist wat de praktijken zijn om geld van (potentiele) klanten binnen te krijgen. Dus ik neem uw antwoord als maatschappelijk incorrect, want T-Mobile is wereldwijds en kan niet zorgen dat kosten meteen waargenomen kunnen worden, zodat klanten een onsmakelijke verrassing ontvangen van T-Mobile? Wie dient wie in dit geval? Klant is koning is gebleven in de tijd dat men de industriele revolutie boost moest geven. Nu moeten de klanten de multinationals vereren als koning? Kom op zeg, is dit het antwoord dat je wilt geven? Dat het onmogelijk is? Niet eens dat je dit gaat voorleggen aan je meerdere Ruben? Hierarchie bestaat er en klanten zijn altijd de laatste treetje. Uzelf meneer Ruben bent een treetje hoger aangezien u de antwoorden weet en deel uitmaakt van de koninkrijk van T-Mobile. Moet ik mij als een proletarier voelen?

Wees Goed!

Reageer