Beantwoord

Emigreren naar Taiwan

• 4 januari 2021
  • 1 reactie
  • 195 Bekeken

Beste T-Mobile,

Na meerdere malen geprobeerd met de klantenserive contact op te nemen niet gelukt. Ik probeer het hier nogmaals. Ik ben onlangs geemigreerd naar Taiwan en hier is het T-Mobile netwerk niet actief. Via My-Tmobile lijkt het onmogelijk dit door te geven. Ik zou graag een afkoopsom van mijn huidige abbonement willen ontvangen maar dit lijk ik nergens te kunnen opvragen.

Vriendelijke groet,

Zoe Ni

icon

Beste antwoord door Hajar 4 januari 2021, 15:26

Hi @Zoe Ni 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je al een opzeggingsverzoek hebt ingediend voor 31-8-2022. Dat houdt in dat je abonnement bij einddatum van je contract wordt stopgezet en dus hoef je het abonnement niet af te kopen. Is dat wat je graag wilt? Of wil je liever het abonnement afkopen zodat die bijvoorbeeld volgende maand al wordt stopgezet? Dat is ook mogelijk dan wordt je abonnement vanwege de maand opzegtermijn volgende maand stopgezet en dan annuleer ik je huidige opzeggingsverzoek. Het afkoopbedrag is 13,50 x je resterende maandkosten. 

Ik hoor graag van je hoe je het wilt hebben. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Zoe Ni 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je al een opzeggingsverzoek hebt ingediend voor 31-8-2022. Dat houdt in dat je abonnement bij einddatum van je contract wordt stopgezet en dus hoef je het abonnement niet af te kopen. Is dat wat je graag wilt? Of wil je liever het abonnement afkopen zodat die bijvoorbeeld volgende maand al wordt stopgezet? Dat is ook mogelijk dan wordt je abonnement vanwege de maand opzegtermijn volgende maand stopgezet en dan annuleer ik je huidige opzeggingsverzoek. Het afkoopbedrag is 13,50 x je resterende maandkosten. 

Ik hoor graag van je hoe je het wilt hebben. 

Reageer