Beantwoord

EU-bundels roaming tarieven 2017

• 25 juli 2016
  • 4 reacties
  • 952 Bekeken

Wat gebeurt er met de eu-bundels, die gekoppeld zijn aan je abbo, indien de roaming tarieven medio 2017 binnen de eu komen te vervallen?
icon

Beste antwoord door Thalina 30 mei 2017, 10:04

Ik zie dat dit topic nog regelmatig wordt bezocht, dus even een update:

Misschien hebben sommigen het topic al gespot, maar de FAQ over de EU Roaming Regulering staat online! Daar vind je alle informatie over wat er gaat veranderen. Vanaf deze week wordt iedereen per e-mail/sms geïnformeerd over de veranderingen van jouw prijsplan. Lees eerst even alle veelgestelde vragen door. Als je daarna nog een vraag hebt, stel deze dan gerust in het algemene topic. We helpen je daar graag verder!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Ik zie dat dit topic nog regelmatig wordt bezocht, dus even een update:

Misschien hebben sommigen het topic al gespot, maar de FAQ over de EU Roaming Regulering staat online! Daar vind je alle informatie over wat er gaat veranderen. Vanaf deze week wordt iedereen per e-mail/sms geïnformeerd over de veranderingen van jouw prijsplan. Lees eerst even alle veelgestelde vragen door. Als je daarna nog een vraag hebt, stel deze dan gerust in het algemene topic. We helpen je daar graag verder!
Reputatie 7
Badge +15
Hi Kokkie Belanda,

Ah ik zie inderdaad dat jouw abonnement loopt tot november. Helaas hebben we nu nog geen informatie voor je hierover maar wel hebben wij onze nieuwe abonnementen zo ingericht dat ze al helemaal klaar zijn om ook in de EU te gebruiken. Meer informatie over de Stel Samen & Stel Bij abonnementen vind je op deze pagina op onze webiste. Mochten er veranderingen in de abonnementen komen terwijl je er al gebruik van maakt dan houden we je daar uiteraard van op de hoogte. 🙂
Ik vraag dit, omdat over 4 mnd mijn abbo automatisch stopt en ik afvraag hoe ik het beste kan verlengen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Kokkie Belanda,

Allereerst welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. Ik kan daar helaas nog niets over vertellen, omdat dit nog niet bekend is. Zodra wij daar meer over weten, zetten wij deze informatie natuurlijk op de website en hier op het forum. Mogelijk heb je het al gezien, maar in dit topic vind je alle informatie over hoe het op dit moment zit met veranderingen na de EU Regulering.

Hopelijk geeft dit iets meer duidelijkheid. We houden je in ieder geval op de hoogte van de laatste ontwikkelingen! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust.