Beantwoord

EU internet gebruik

  • 26 april 2019
  • 3 reacties
  • 520 Bekeken

Ik heb 14000 MB in de EU om te besteden aan het internet! Vorige keer deed dit het niet ik denk dat het niet geactiveerd is? Iemand hier raad mee?
icon

Beste antwoord door Folkert 27 april 2019, 15:39

Beste @Vraagpersoon

Inloggen via een pc en naar https://www.t-mobile.nl/my/instellingen gaan, daar zie je de blokkade instellingen. Of de T-Mobile app installeren, vanaf hoofdmenu rechtsonder Meer kiezen en dan blokkades.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Vraagpersoon ,

Log in op Mijn T-Mobile en kijk bij Gegevens & Instellingen, Blokkades of internet in het buitenland op Toestaan staat. Verder dien je al je rekeningen tijdig voldaan te hebben want anders kun je met een tijdelijke blokkade te maken krijgen. Kijk even op deze pagina welke netwerken je per land kunt gebruiken.

Groet, Folkert
Beste @Folkert

Ik zie bij gegevens en instellingen niks over blokkades of internet in Europa?

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Vraagpersoon

Inloggen via een pc en naar https://www.t-mobile.nl/my/instellingen gaan, daar zie je de blokkade instellingen. Of de T-Mobile app installeren, vanaf hoofdmenu rechtsonder Meer kiezen en dan blokkades.

Groet, Folkert

Reageer