Beantwoord

EU MB's niet ontvangen

Hallo!

Ik heb een vraag. Ik heb namelijk een Stel Samen & Stel Bij abonnement en daarbij heb ik 3000 MB waarvan 100 MB in de EU (ik zit veel in Belgie dus dat komt goed uit), maar ik heb nu al 2 maanden dat de MB's in het buitenland er niet zijn? Ik krijg een melding dat ik geen actieve pas heb etc. En mijn 100 mb's staan er ook niet bij, bij mijn verbruik.. Kan dit opgelost worden? Ik zou namelijk graag gebruik maken van die 100 MB.

Groetjes, Sophie
icon

Beste antwoord door Amy 30 mei 2016, 08:21

Hey Sophie,

Sorry voor de late reactie, wegens drukte zijn we niet in de gelegenheid geweest om eerder op je te reageren. Natuurlijk gaan we dit probleem voor je oplossen!

Je zou inderdaad in België, en de rest van Europa, gebruik moeten kunnen maken van 100 MB uit je 3 GB bundel. Heb je hier helemaal nog geen gebruik van kunnen maken? De EU MB's zijn namelijk per kalendermaand geldig. Je krijgt dus op de 1e van de maand je nieuwe EU MB's. kan het zijn dat de EU MB's van vorige maand al op zijn gegaan? Wanneer de EU MB's namelijk zijn verbruikt stopt de internetverbinding en kun je zelf inderdaad kiezen voor een Travel & Surf-pas of betalen per MB.

Ik ben benieuwd naar je reactie Sophie, als je helemaal nog geen gebruik hebt kunnen maken van je MB's in Europa dan zetten we het door naar onze technische jongens. Zij kunnen dit verder onderzoeken. 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Sophie,

Sorry voor de late reactie, wegens drukte zijn we niet in de gelegenheid geweest om eerder op je te reageren. Natuurlijk gaan we dit probleem voor je oplossen!

Je zou inderdaad in België, en de rest van Europa, gebruik moeten kunnen maken van 100 MB uit je 3 GB bundel. Heb je hier helemaal nog geen gebruik van kunnen maken? De EU MB's zijn namelijk per kalendermaand geldig. Je krijgt dus op de 1e van de maand je nieuwe EU MB's. kan het zijn dat de EU MB's van vorige maand al op zijn gegaan? Wanneer de EU MB's namelijk zijn verbruikt stopt de internetverbinding en kun je zelf inderdaad kiezen voor een Travel & Surf-pas of betalen per MB.

Ik ben benieuwd naar je reactie Sophie, als je helemaal nog geen gebruik hebt kunnen maken van je MB's in Europa dan zetten we het door naar onze technische jongens. Zij kunnen dit verder onderzoeken. 🙂
Hi Amy!

Ik heb wel van die 100 MB gebruik kunnen maken de eerste maand, maar vorige maand en deze maand nog niet.. Als ik mijn dataroaming aan zet krijg ik meteen een sms met ' u heeft geen actieve pas..' Dit terwijl mijn data net vernieuwd is. Daarbij staat er bij mij overzicht/verbruik ook alleen die 3GB en niet die 100 mb die er voorheen wel bij stond. Dan kon ik ook zien hoeveel van die 100 ik nog over had..

Groetjes, Sophie
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sophie,

Dankjewel voor je reactie. Wij hebben op dit moment een storing waardoor we de verbruiksdetails niet kunnen inzien. Ik kan daarom niet controleren of je al 100MB had verbruikt toen je in het buitenland was. Ik wil je adviseren om je factuur af te wachten die zal waarschijnlijk 2 juni online staan en kunnen we precies achterhalen wat er mis is gegaan.

Ik verwacht ook dat mijn collega's de storing op My T-Mobile snel oplossen zodat je zelf ook weer je verbruik kan inzien.

Reageer