Vraag

EU MB's snel op

• 14 september 2016
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb 100 mb internet in het buitenland per maand. In 1 dag rijd van 90 mb over naar 0 mb (zonder waarschuwings sms) en nauwelijks internet aan gehad. Kunnen jullie dit verklaren? Ik kan ook niet zien wat ik verbruikt heb

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Catelootje,

Ik begrijp dat je hier duidelijkheid over wilt. Allereerst heb ik jouw vraag even in een nieuw topic gezet, aangezien het niet te maken had met de storing. Zo houden we het forum overzichtelijk 🙂

Daarna heb ik gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je op dit moment nog 71MB voor in de EU hebt. Vandaar dat je ook nog geen waarschuwingssms'je hebt ontvangen. Waar zie je precies dat je geen data meer over hebt? Kun je niet meer internetten? Kun je dan eens handmatig verbinden met een andere provider?

Als jouw EU MB's op zijn, kun je een Travel & Surf pas aanschaffen om verder te internetten. Goed om even te weten: voorheen kreeg je de MB's die je in het buitenland kon gebruiken op elke 1e dag van de maand. Dit liep dus niet gelijk met je bundeldag. Sinds deze week krijg je de MB's die je in het buitenland kan gebruiken op je bundeldag, dus tegelijk met de rest van je bundels. Aangezien je altijd op de 17de jouw nieuwe bundels ontvangt, ontvang je dan ook weer nieuwe EU MB's.

Laat je even weten of het is gelukt met de MB's? Als ik je nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!
Reputatie 2
Beste thalina. Bedankt voor je antwoord. Vanochtend had ik de mb's weer dus ik denk dat het wel degelijk met de storing te maken heeft gehad.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Catelootje,

Fijn dat het nu weer hebt! Werkt alles nu helemaal naar behoren? :8 Als wij verder nog iets voor je kunnen betekenen dan weet je ons te vinden!

Veel plezier nog in het buitenland gewenst!

Reageer