Beantwoord

Europa internet werkt niet

• 25 mei 2016
  • 2 reacties
  • 98 Bekeken

Ik heb onlangs nieuw toestel tw Apple 6s plus echter mijn internet werkt niet in het buitenland met Europa pas. Mvg Tom
icon

Beste antwoord door David 26 mei 2016, 10:01

Hoi Tom,

Dat schiet niet op met zo'n bundel! :S

Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad via de Chat en het een en ander ging proberen. Had je hier nog de tijd voor gehad? We hebben ook een topic lopen over wat je kunt doen wanneer je geen verbinding kunt maken in het buitenland. Dit kun je ook nog doorlopen om het op te lossen!

Houd je ons op de hoogte, Tom? We denken graag met je mee om een oplossing te vinden!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Ik heb onlangs nieuw toestel tw Apple 6s plus echter mijn internet werkt niet in het buitenland met Europa pas. Mvg Tom

Hoi Tom,

Heb je toevallig ook je abonnement verlengd icm het nieuwe toestel? Het kan zijn dat er daarom een blokkade voor roaming actief staat. Wanneer een medewerker dit topic oppakt zullen zij dit voor je nakijken, nog even geduld :)

Wanneer je nog meer of andere vragen hebt, let us know!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Tom,

Dat schiet niet op met zo'n bundel! :S

Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad via de Chat en het een en ander ging proberen. Had je hier nog de tijd voor gehad? We hebben ook een topic lopen over wat je kunt doen wanneer je geen verbinding kunt maken in het buitenland. Dit kun je ook nog doorlopen om het op te lossen!

Houd je ons op de hoogte, Tom? We denken graag met je mee om een oplossing te vinden!

Reageer