Beantwoord

Europa MBs werken niet


Goedendag, ik heb problemen met mijn MBs in het buitenland. Als k in het buitenland ben, kan k vaak geen gebruik maken van mijn 100 MB in het buitenland. Kunnen jullie dit probleem oplossen? Ik heb dit nu al een aantal weken en het is mega vervelend. Kan het aan mijn toestel liggen? Of is er een netwerk storing?
icon

Beste antwoord door Issam 26 juni 2016, 19:24

Hi Amine,

Welkom terug op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier weer te zien. Had je jezelf toevallig al voorgesteld aan ons? :)

Wat vreemd zeg. Waar gaat het precies fout? Welke melding krijg je te zien? Heb je het al een keer met een Travel & Surf pas geprobeerd om te controleren of je überhaupt verbinding kan maken met internet in het buitenland?

De 100 MB die je in het buitenland mag gebruiken is trouwens niet zichtbaar op My T-Mobile of in de My T-Mobile applicatie. Om de verbruiksstatus in het buitenland te controleren kan je de Travel & Surf applicatie downloaden en installeren of via je browser naar de volgende pagina gaan: https://roaming.t-mobile.nl.

Ik wil je vragen om een kijkje te nemen in het grote buitenland topic en daar alle stappen te volgen om alsnog verbinding te krijgen. In het systeem zie ik dat er geen blokkades actief zijn, dus zou je overal gebruik van moeten kunnen maken. Heb je nog andere vragen, onduidelijkheden of aanvullingen dan kan je terecht in het buitenland topic. Dit topic gaat op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hi Amine,

Welkom terug op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier weer te zien. Had je jezelf toevallig al voorgesteld aan ons? :)

Wat vreemd zeg. Waar gaat het precies fout? Welke melding krijg je te zien? Heb je het al een keer met een Travel & Surf pas geprobeerd om te controleren of je überhaupt verbinding kan maken met internet in het buitenland?

De 100 MB die je in het buitenland mag gebruiken is trouwens niet zichtbaar op My T-Mobile of in de My T-Mobile applicatie. Om de verbruiksstatus in het buitenland te controleren kan je de Travel & Surf applicatie downloaden en installeren of via je browser naar de volgende pagina gaan: https://roaming.t-mobile.nl.

Ik wil je vragen om een kijkje te nemen in het grote buitenland topic en daar alle stappen te volgen om alsnog verbinding te krijgen. In het systeem zie ik dat er geen blokkades actief zijn, dus zou je overal gebruik van moeten kunnen maken. Heb je nog andere vragen, onduidelijkheden of aanvullingen dan kan je terecht in het buitenland topic. Dit topic gaat op slot.