Beantwoord

Europa Pakket (2014) vraag

• 28 april 2016
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Hallo,

Ik heb momenteel het 'Europa Pakket' van T-Mobile (afgesloten in Augustus 2014).

De reden dat ik toen ben overgestapt is het onbeperkt internet in de EU dat in dit pakket zat *Internet Europa* genaamd voor nog geen 15 euro per maand.
Hierin zat 500MB op normale snelheid en daarna 64kB/s tot het einde van de periode welke perfect was voor mijn contact met het thuisfront en de sociale media e.d.
Met het oog op mijn werk, internationaal chauffeur, was dit op mijn lijf geschreven.

Nu komt het einde van het contract in zicht (ik heb nog 4 maanden dus er is nog hoop op een nieuwe actie van T-Mobile), maar ik heb nu al verschillende berichten gelezen dat er momenteel geen echt onbeperkt internet Europa meer beschikbaar is.

Kan ik mijn huidige bestaande contract verlengen met behoud van dit hele Europa Pakket inclusief Internet Europa i.c.m. een nieuwe smartphone, of wordt dit bij verlenging omgezet in de (voor mij nutteloze) 'altijd' internet Europa waarbij je dus stil valt na 1GB i.p.v. op 64kB/s door te kunnen gaan.

Alvast dank,
Vriendelijke groeten, Mike.
icon

Beste antwoord door Hajar 29 april 2016, 10:05

Hi Mike,

Welkom op ons Forum!

Goede vraag ook leuk dat je hem op ons forum stelt. Wij bieden Internet Europa op dit moment niet meer aan. De bundel is alleen beschikbaar voor klanten die hier al gebruik van maken dus bij een verlenging wordt de bundel omgezet naar Altijd EU internet. Een voordeel hiervan is dat je meer data tot je beschikking hebt. Dat betekent dat je langer kan doen met snelle internet en daarnaast kun je het aanvullen indien nodig. Daarnaast kun je straks wanneer je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt ook nog internetten uit je eigen databundel in het buitenland. Dus nog meer MB's waar je gebruik van kan maken.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Ik zie dat je jouw abonnement al mag verlengen. Als je wilt kan ik ook een belafspraak maken met onze verkoopafdeling. Dan kunnen jullie samen kijken naar een leuke aanbieding.

Ik hoor graag of je daar interesse in hebt! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mike,

Welkom op ons Forum!

Goede vraag ook leuk dat je hem op ons forum stelt. Wij bieden Internet Europa op dit moment niet meer aan. De bundel is alleen beschikbaar voor klanten die hier al gebruik van maken dus bij een verlenging wordt de bundel omgezet naar Altijd EU internet. Een voordeel hiervan is dat je meer data tot je beschikking hebt. Dat betekent dat je langer kan doen met snelle internet en daarnaast kun je het aanvullen indien nodig. Daarnaast kun je straks wanneer je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt ook nog internetten uit je eigen databundel in het buitenland. Dus nog meer MB's waar je gebruik van kan maken.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Ik zie dat je jouw abonnement al mag verlengen. Als je wilt kan ik ook een belafspraak maken met onze verkoopafdeling. Dan kunnen jullie samen kijken naar een leuke aanbieding.

Hi Mike,

Welkom op ons Forum!

Dank je.

Goede vraag ook leuk dat je hem op ons forum stelt. Wij bieden Internet Europa op dit moment niet meer aan. De bundel is alleen beschikbaar voor klanten die hier al gebruik van maken dus bij een verlenging wordt de bundel omgezet naar Altijd EU internet.

Dat is dus precies wat ik niet wil om de redenen die ik al aangaf in mijn OP.

Een voordeel hiervan is dat je meer data tot je beschikking hebt. Dat betekent dat je langer kan doen met snelle internet en daarnaast kun je het aanvullen indien nodig. Daarnaast kun je straks wanneer je een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt ook nog internetten uit je eigen databundel in het buitenland. Dus nog meer MB's waar je gebruik van kan maken.

Ik zie hier alleen maar het nadeel van in. Die 500MB snel internet zijn binnen een paar dagen op als ik over de grens ben, en dan doe ik echt niks geks, maar Facebook, Twitter en Instagram vreten aardig wat data door de foto's enzo, dus 1000MB + 250MB is mischien 2 weken, dan hou ik er nog steeds 2 weken over in de maand zonder internet over de grens, onacceptabel dus.

Zoals het er nu uitziet ga ik eerst eens kijken wat het me gaat kosten als ik het huidige contract stilzwijgend laat doorlopen zonder officieel te verlengen (en dus het Europa Pakket behoud).
Als het zover komt ga ik een zaterdag wel persoonlijk langs bij een T-Mobile shop, waarschijnlijk in Bergen op Zoom, aangezien dat mijn huidige standplaats is voor het werk. Dan kan ik alles doorspreken indien nodig.

Mochten er nog (of weer) plannen zijn voor dit Europa Pakket met onbeperkt (langzaam) internet, dan hou ik me aanbevolen. Alle pakketten met een limiet komen voor mij niet echt in aanmerking.
Reputatie 7
Badge +15
Hey LiquidAtoR,

Ik snap je frustratie! Echter wanneer de bundel op is kun je deze wel gemakkelijk aanvullen. Meer informatie hierover vind je op deze pagina. Slim om eerst aan te kijken wat de kosten worden als je het abonnement niet verlengd. Je kortingen komen op dat moment te vervallen maar wellicht is dat het wel 'waard' in jouw geval.

Slim om even in de T-Shop alles door te spreken. Op die manier weet je precies waar je aan toe bent. Houd je ons op de hoogte hier? Als wij jou nog ergens mee kunnen helpen dan horen we het graag. 🙂

Reageer