Beantwoord

Extra data europa

• 22 juli 2020
  • 2 reacties
  • 474 Bekeken

Ik zit in frankrijk en ben door mijn 18 gig heen. ( heb onbepertkt abo) Extra aanvuller gekocht 5 gig voor 15 euro. Die zijn nu ook op en nu kan ik niks meer bijkopen volgens de app. Ik zit op minder dan 20%. Zijn er nog andere mogelijkheden?

icon

Beste antwoord door Hajar 22 juli 2020, 09:52

Hi @Pppaula 

Ik hoop dat je het naar je zin hebt in Frankrijk. 

Is het abonnement waar jij het over hebt gekoppeld aan het nummer waarmee je bent ingelogd op het forum? Ik zie namelijk dat je met dit nummer nog genoeg data over hebt in de EU. Ook zou je na iedere aanvuller die op is opnieuw moeten kunnen aanvullen. Als je aanvuller nog niet helemaal op is dan krijg je inderdaad niet de optie om een nieuwe te kopen. Mocht het om een ander nummer gaan, kun je mij dan een privebericht sturen met 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Ik wens je in de tussentijd een fijne tijd daar!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Pppaula 

Ik hoop dat je het naar je zin hebt in Frankrijk. 

Is het abonnement waar jij het over hebt gekoppeld aan het nummer waarmee je bent ingelogd op het forum? Ik zie namelijk dat je met dit nummer nog genoeg data over hebt in de EU. Ook zou je na iedere aanvuller die op is opnieuw moeten kunnen aanvullen. Als je aanvuller nog niet helemaal op is dan krijg je inderdaad niet de optie om een nieuwe te kopen. Mocht het om een ander nummer gaan, kun je mij dan een privebericht sturen met 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Ik wens je in de tussentijd een fijne tijd daar!

Reputatie 7
Badge +17

in jouw geval zou nu een prepaid simkaart uit Frankrijk bij een goedkope provider met daarop een data bundel de voordeligste optie voor jou zijn.

Indien je een dual sim telefoon hebt kun je kiezen om bellen via je Nederlandse nummer te laten verlopen en de prepaid sim van daar voor internet zodat je ook gewoon bereikbaar bent.

Reageer