Vraag

Face Time buiten bundel kosten bellen buitenland

• 5 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 966 Bekeken

Ik heb mobiele data etc uitgezet zodat alleen wifi werkt!
Vervolgens heeft mijn vrouw via face time via wifi naar Thailand gebeld. Tot grote verassing extra kosten bellen naar buitenland? Terwijl mobiele data voor 100% uit stond!

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dat is vreemd , face time gaat altijd via internet en niet via jou nummer . Zijn die kosten dan terug te zien via jou gebelde nummers ? , of bevestiging smsje van face time?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Eddy1975,

Welkom op het T-Mobile Forum. Goed dat je hier naar vraagt. Ik help je graag verder. :)

Gaat het om de kosten op 24 september voor het bellen naar het buitenland op je laatste factuur? Dit is namelijk inderdaad geregistreerd als een gewoon gesprek naar het buitenland. Zou je eens in je instellingen van FaceTime willen kijken of je daar bereikbaar bent via je nummer of via je e-mailadres? Had je wel een stabiel Wi-Fi netwerk? Het ziet er nu namelijk zo uit dat je op de reguliere manier gebeld hebt. Wanneer je dit via FaceTime doet en je geen stabiel netwerk hebt kan zo zijn dat we hier inderdaad kosten voor in rekening brengen.

Ik ben benieuwd naar je reactie! Mocht het om een ander gesprek gaan dan hoor ik het graag, we staan voor je klaar hier.

Reageer