Beantwoord

Foutmelding bundels buitenland

• 20 juni 2016
  • 5 reacties
  • 127 Bekeken

Ik zit in het buitenland en wil een extra bundel afsluiten maar krijg telkens fout melding
icon

Beste antwoord door Sam- 20 juni 2016, 14:28

Hi Rob,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Wat vreemd dat je een foutmelding te zien krijgt. Zou je kunnen aangeven wat je precies ziet? Zou je daarnaast ook kunnen aangeven welke bundels je probeert af te sluiten?

Er stond trouwens een blokkade actief voor het bellen in het buitenland. Deze blokkade heb ik voor je opgeheven zodat je ook kan bellen. Wil je deze liever weer geactiveerd hebben dan is dat natuurlijk mogelijk.

Ik ben benieuwd naar je reactie!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Robbert,

Fijn om te horen dat het gelukt is! Veel plezier nog toegewenst in het buitenland en met je MB's! 🙂 En als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag.
Hoi Thalina,

Dank je wel voor je hulp.
Ik heb nu via dataroaming een voordelige internetbundel kunnen afsluiten.

Ook zag ik dat de site nog steeds dezelfde foutmelding aangeeft.

Vriendelijke groet
Robbert
Reputatie 6
Badge +17
Hi Rob,

Bedankt voor je reactie en aanvullende info! Ben je verbonden met het mobiele netwerk als je een Travel & Surf pas probeert aan te schaffen? Je kunt de pas namelijk niet aanschaffen als je verbonden bent met wifi. Heb je verder dataroaming aanstaan en als je een iPhone hebt: EU Internet uitstaan?
Hoe probeer je precies een pas aan te schaffen? Kun je eens proberen een pas aan te schaffen door naar deze link te gaan?

Mocht dit niet lukken, dan activeer ik graag een Travel & Surf pas voor je zodat je in ieder geval online kunt zijn in het buitenland! Laat dan even weten welke pas je wilt aanschaffen: XS (35 MB), S (100 MB), M (500 MB) of L (1000 MB). Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi Issam,

Bedankt voor het weghalen van de blokkade.

Bij de foutmelding geeft ie aan dat het ophalen van de bundels is mislukt, probeer het later nog eens.

Ik zou graag een voordelige internetbundel voor in het buitenland willen

Vriendelijke groet
Rob
Reputatie 6
Badge +17
Hi Rob,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Wat vreemd dat je een foutmelding te zien krijgt. Zou je kunnen aangeven wat je precies ziet? Zou je daarnaast ook kunnen aangeven welke bundels je probeert af te sluiten?

Er stond trouwens een blokkade actief voor het bellen in het buitenland. Deze blokkade heb ik voor je opgeheven zodat je ook kan bellen. Wil je deze liever weer geactiveerd hebben dan is dat natuurlijk mogelijk.

Ik ben benieuwd naar je reactie!

Reageer