Beantwoord

Gebeld door een onbekend buitenlands nummer, +88

• 5 april 2017
  • 4 reacties
  • 1601 Bekeken

Hi
Ik ben gebeld door een +88 nummer. Helaas heb ik teruggebeld. Ik dacht dat het het afspraken bureau was. Ik kreeg te horen dat dit nummer niet bereikbaar was. Ik heb dit nummer later geblokkeerd. Hoe voorkom ik dat ik aansprakelijk gesteld wordt voor de eventueel hoge kosten die gemaakt kunnen zijn.
icon

Beste antwoord door Thalina 12 juni 2017, 16:50

Hoi Marroz,

Goed dat je hier informatie over vraagt! We hebben een algemeen topic over dit onderwerp met hierin tips. Kun je daar eens naar kijken? Als je nog aanvullende vragen hebt, kun je deze in het algemene topic stellen. Dan helpen we je daar verder!

Om het forum overzichtelijk te houden, gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Vragen over dit soort telefoonnummers komen de laatste paar weken wat vaker voorbij. Het enige wat je kunt doen om hoge kosten te voorkomen is om dit soort nummers niet terug te bellen. Zover ik weet vergoed T-Mobile deze kosten niet, al kan ik niet meer terugvinden in welke post op dit forum ik dit gelezen heb.
Zelf linken ze in andere posts door naar dit algemene artikel op het forum. Ik zou hier zeker even de post die gemarkeerd is als antwoord doorlezen, hier staat nuttige informatie in.
Reputatie 4
Hi Zwennisje,

Heel slim van je dat je meteen het nummer hebt geblokkeerd!

Wij vinden het ook niet fijn dat onze klanten worden gebeld door onbekende buitenlandse nummers. Ik wil ook TheDoctor40 bedanken voor zijn reactie. Het topic wat hij heeft doorgestuurd is ook wat wat wij speciaal in het leven hebben geroepen voor dit soort situaties. Er staat allemaal handige tips en informatie in wat je kunt doen om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Daar vind je ook de ervaringen en oplossingen van andere klanten. Het beste wat je kunt doen is niet opnemen en het nummer meteen blokkeren. Dus verstandig dat je dat hebt gedaan.

Als je inlogt op My T-Mobile en je kijkt onder het kopje "Verbruikstatus" bij "Overige gemaakte kosten", dan zie je meteen of je extra kosten hebt gemaakt deze maand. Ik wil je meteen geruststellen, want het terugbellen van het onbekende nummer heeft geen extra kosten gemaakt. Gelukkig maar! Vanaf nu weet je in elk geval dat je niet moet opnemen en nooit moet terugbellen.

Ik hoop dat het nu duidelijker voor je is. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust!
Wat nodig doen om niet te bevallen voor +88.. oplichters.?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marroz,

Goed dat je hier informatie over vraagt! We hebben een algemeen topic over dit onderwerp met hierin tips. Kun je daar eens naar kijken? Als je nog aanvullende vragen hebt, kun je deze in het algemene topic stellen. Dan helpen we je daar verder!

Om het forum overzichtelijk te houden, gaat dit topic op slot.