Beantwoord

Gebeld door onbekend buitenlands nummer

• 24 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Hallo iedereen,

Vannacht ben ik gebeld door een onbekend buitenlands nummer (+212 634 121150) net na 1 uur. Helaas dacht ik met mijn slaperig hoofd dat het mijn werk was en heb m helaas aangenomen. Wat moet ik hiermee? Bij mijn weten is er (nog) niets aan overige kosten bij mijn rekening van T-Mobile bij gekomen.

Johan
icon

Beste antwoord door David 25 oktober 2016, 16:06

Hey Johan,

Welkom op ons forum!

Dat kan natuurlijk gebeuren, goed dat je gelijk je kosten hebt gecheckt. Dit is ook hetgene wij altijd aanraden. Je vindt al ons advies op onze algemene pagina over dergelijke praktijken. Let even op je verbruik/facturen en bel vooral niet terug! Dat laatste had je al wel begrepen. ;)

Mocht je nou iets opvallends zien gebeuren, dan kun je dat in de link hierboven aangeven. Dit topic gaat op slot om het forum overzichtelijk te houden en het bij het algemene topic te houden.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Johan,

Welkom op ons forum!

Dat kan natuurlijk gebeuren, goed dat je gelijk je kosten hebt gecheckt. Dit is ook hetgene wij altijd aanraden. Je vindt al ons advies op onze algemene pagina over dergelijke praktijken. Let even op je verbruik/facturen en bel vooral niet terug! Dat laatste had je al wel begrepen. ;)

Mocht je nou iets opvallends zien gebeuren, dan kun je dat in de link hierboven aangeven. Dit topic gaat op slot om het forum overzichtelijk te houden en het bij het algemene topic te houden.