Beantwoord

Gebeld uit zuid-afrika !!

• 11 september 2019
  • 3 reacties
  • 322 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Vanmorgen gebeld uit zuid-afrika !!
Niet opgenomen, maar kon het ook niet wegdrukken, ben ik zeker 2 min mee bezig geweest, omdat weg te krijgen, wel gelukt !!

Maar niet gesproken, het liep al toen de Tel ging, hoe kan dat ?

Nu kijk ik op mijn Factuur, wel 3,18 € kosten !

Totaal geen gesprek gehad, dus T_mobile, dat wil ik wel in mindering gebracht zien !!

Ten eerste kan ik totaal niemand uit Zuid-Afrika !!!
icon

Beste antwoord door TAVL 11 september 2019, 16:46

Goedemiddag @s.dewit,

Deze begrijp ik niet. Je kunt een onderzoek laten starten, waarmee je de kosten terug kunt krijgen. Zo'n onderzoek is nodig om te bepalen wat er gebeurd is. Lijkt mij een logische stap. T-Mobile, noch welke andere maatschappij kan verder weinig doen om dit soort praktijken van malafide bureaus te voorkomen. Behalve door de tips die ik je gaf. De oplichting door dat soort bureaus is niet iets dat T-Mobile zelf doet.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedemiddag @s.dewit,

Dit zijn hele vervelende oplichterpraktijken. Hier kunnen telefoonmaatschappijen weinig tegen doen. Te meer omdat ze vaak van nummer wijzigen. Je kunt in dit soort gevallen een onderzoeksverzoek indienen. Daarmee kunnen de kosten na onderzoek in mindering worden gebracht.

Daarnaast zijn er apps die dit soort telefoonnummers deels kunnen tegenhouden. Zeker als ze anoniem bellen. Bijvoorbeeld Call blacklist. Is het nummer bekend dan kun je dat ook via de telefoon blokkeren;Telefoon> oproepgeschiedenis (/log) > details > blokkeer nummer.
TAVL

Goedemiddag, Superuser,

ik weet genoeg, ga ik mijn T-mobile opzeggen !

Mijn is groot, word nog niet genoeg, Verdiend aan mij brr brr !!!!
Reputatie 7
Badge +5
Goedemiddag @s.dewit,

Deze begrijp ik niet. Je kunt een onderzoek laten starten, waarmee je de kosten terug kunt krijgen. Zo'n onderzoek is nodig om te bepalen wat er gebeurd is. Lijkt mij een logische stap. T-Mobile, noch welke andere maatschappij kan verder weinig doen om dit soort praktijken van malafide bureaus te voorkomen. Behalve door de tips die ik je gaf. De oplichting door dat soort bureaus is niet iets dat T-Mobile zelf doet.

Reageer