Beantwoord

Gebeld worden door buitenlandse nummers

• 27 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 2401 Bekeken

Ik wordt de afgelopen dagen regelmatig gebeld door buitenlandse nummers onder andere +009775118 (onbekend land) en 0051025589661 uit Peru.

Geen enkel nummer overigens aangenomen of een voicemail achter gelaten.

Hebben meer mensen hier last van?
icon

Beste antwoord door David 30 augustus 2016, 09:58

Hey allemaal,

Dat is inderdaad schrikken als je ineens uit Chili, Cuba of waar dan ook vandaan gebeld wordt!

Het is helaas niet mogelijk om alles te blokkeren, zoals je in dit topic ziet wordt er vanuit allerlei landen en vanaf verschillende nummers gebeld. Dit is dus niet te blokkeren. In dit topic geven we suggesties wanneer je gebeld bent door een onbekend buitenlands nummer. Het nummer 1 advies is: niet opnemen en niet terugbellen. Mocht je dit onverhoopt toch gedaan hebben, zorg er dan voor dat je jouw My T-Mobile even in het oog houdt om te kijken of er kosten gemaakt worden die niet door jou gemaakt zijn.

Dit topic gaat op slot en ik verwijs jullie voor verdere vragen door naar het algemene topic. Op deze manier voorkomen we een onoverzichtelijk forum en houden we het probleem centraal.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Ik werd gisteren en vandaag ook gebeld door onbekende nummers. Gisteren 2x uit Venezuela +58 en vandaag uit Chili +56. Ik word hier zenuwachtig van. Ik heb dit nooit eerder gehad en heb automatisch opgenomen en gelijk weer opgehangen. Ik weet niet of dit kwaad kan en wat de consequenties zijn.
Gister werd ik gebeld vanuit de vs en oostenrijk en vandaag (half uur geleden) weer gebeld vanuit vs. Allemaal verschillende nummers. Onbekende nummers neem ik sws nooit op maar tis wel om gillend gek van te worden.

Is er niet ergens een mogelijkheid om het buitenland in zn algemeen te blokkeren? Like als het geen 0031 is, komt die oproep ook niet door?

2 jaar lang geen last van gehad! Zit nu prepaid en BAM. 3x gebeld binnen 12 uur *blaast stoom uit*
Ik word vanaf vrijdag meerdere malen per dag gebeld door nummers uit de VS en Cuba. Ik word er zenuwachtig van, mede omdat mij moeder van 85 hartpatiënt is en ik mij telkens rot schrik.

Kan hier nou niets aan gedaan worden. Alle buitenlandse nummers blokkeren.
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Dat is inderdaad schrikken als je ineens uit Chili, Cuba of waar dan ook vandaan gebeld wordt!

Het is helaas niet mogelijk om alles te blokkeren, zoals je in dit topic ziet wordt er vanuit allerlei landen en vanaf verschillende nummers gebeld. Dit is dus niet te blokkeren. In dit topic geven we suggesties wanneer je gebeld bent door een onbekend buitenlands nummer. Het nummer 1 advies is: niet opnemen en niet terugbellen. Mocht je dit onverhoopt toch gedaan hebben, zorg er dan voor dat je jouw My T-Mobile even in het oog houdt om te kijken of er kosten gemaakt worden die niet door jou gemaakt zijn.

Dit topic gaat op slot en ik verwijs jullie voor verdere vragen door naar het algemene topic. Op deze manier voorkomen we een onoverzichtelijk forum en houden we het probleem centraal.