Beantwoord

Gebeld worden in Mexico met nummerweergave

• 30 januari 2017
  • 14 reacties
  • 427 Bekeken

welke provider geeft nummervermelding in mexico
icon

Beste antwoord door Skyrider 3 februari 2017, 14:41

Hey.

Wat ik gevonden heb: Caller ID not working on iPhone 4S, zie dan reactie van "Grishman":

Hi guys, I was reading your posts and thought maybe someone could help me out. I have a US + Mexico plan with VZW and am using an iPhone 4s. When I am in Mexico, my caller id stops working, the numbers don't even show up in caller id, all i get is Unknown, however text messages do show a number and display the correct name when I receive them. When I call to the States, my number and my wife's number always shows up as 3335555, I was wondering if there is any way to at least have the phone display a number instead of Unknown?

Thanks ahead for any suggestions.

en:

iPhone 6 missing caller ID

Ik heb geen iPhone, maar wat ik tot zo ver kon vinden is dat het niet met de provider te maken heeft, maar echter de iPhone. Hoewel je de iPhone 4 hebt, en niet de 6 is het wel handig om direct alle oplossingen te proberen die er te vinden zijn.

Mogelijke oorzaken dat ik kon vinden:

- Nummerweergave werkt niet door landcode (06 xx ipv +316 xx) die mist bij persoon in je contactlijst.

- Mogelijk nieuwe (weet niet of dit alleen geldt voor iPhone 6 en erboven) nummerweergave techniek. Wat blijkbaar niet echt super goed werkt.

Mogelijke oplossingen:

- Telefoon updaten

- Verander de taal van je iPhone, en dan weer terug naar Nederlands.

- Na taal verandering, reset netwerk instellingen (klik hier)

- Uitschakelen van iMessages (klik hier). Gelezen dat dit landcodes weghaalt uit nummerlijst. (voor text berichten)

- iPhone verbinden met iTunes en fabrieksinstellingen uitvoeren (maak eerst een backup!)

Ik lees dat taal verandering wel kan werken (en weer terug). Maar ik probeer nog verder te zoeken voor je. En ik ben er bekend mee dat je een vreemd nummer ziet, maar ik probeer het van alle kanten te bekijken.

Met vriendelijke groeten,

Skyrider
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

14 reacties

Reputatie 5
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Elke provider hoort dit te doen, behalve als de persoon die je belt het uit heeft geschakeld en dus "anoniem" belt.

Groet,
Hoi Naturalhorsedentist,

Welkom op de forum van T-Mobile
Elke provider moet als het goed is nummer doorgeven, mits de persoon, die jou belt, zijn nummer niet doorgeeft, dat kan hier in Nederland ook. En mocht je het vragen voor jezelf, dat je iemand belt in Mexico, omdat je daar nu bent, kan het zijn dat je je nummerweergaven uit hebt gezet in je My T-Mobile. Dit kan je controleren onder https://www.t-mobile.nl/my/instellingen en dan bij Blokkades.

Groeten,
Serviceweb
Ik krijg nummers te zien maar die kloppen totaal niet, (55)76068670, kan ik dus
niet terugbellen. Bellen en gebeld worden was ook al niet mogelijk toen ik telceel gebruikte, nu dus handmatig naar andere provider maar nog steeds geen nummervermelding biij binnenkomende gesprekken, erg lastig
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Naturalhorsedentist,

Wat gaaf dat je in Mexico bent op dit moment! Vast een stuk warmer dan hier in Nederland 😉
Wel handig als je ook in het buitenland gewoon ziet wie jou belt. Ik zie in het systeem dat je in ieder geval geen blokkades hebt. Heb je in Nederland of een ander land ook problemen gehad met de nummerweergave? Gaat het om nummers die je in jouw contacten hebt staan op jouw toestel? Welk toestel heb je? Kun je eens kijken of je het nummer wel kunt bellen als je +55 of 0055 intypt en dan de rest van het nummer? Klopt alleen het eerste deel van het nummer niet of het gehele nummer niet? Dit nummer lijkt ook een Braziliaans nummer te zijn en geen Mexicaans nummer, klopt dat? Ben je in Mexico wel door andere nummers gebeld die in het scherm dan wel juist worden weergegeven?

Een hoop vragen, maar hiermee probeer ik te achterhalen waar het probleem zit. Ik zie jouw reactie graag tegemoet.
iphone 5, het hele nummer klopt niet, ik zou willen weten welke provider samenwerkt met t mobile in mexico. ik krijg geen chatmedewerker te spreken, geen antwoord op deze simpele vraag op de site, want als ik aanklik krijg ik alleen maar tarieven in het buitenland, maar geen vermelding van welke provider
Kijk eens op deze pagin: https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/tarieven-in-buitenland/tarieven-detail

Daar kan je aangeven in welk land je informatie wenst. Als je dan verder naar beneden kijkt dan zie je ook welke providers ze zijn aangesloten. Ik zie: Lusacell, Movistar & Telsel.

Daar staat ook info bij waar je op kan bellen, 2G of 3G. Bij geen van alle zitten ze op 4G, misschien moet je dat op je telefoon aanpassen.

Kijk maar even, misschien dat dit betere info geeft.
Dank je wel voor je antwoord. Zou het omzetten naar 3G werkelijk helpen en zouden dan de nummers te zien zijn? Dat zou geweldig zijn. Maar hoe zet ik de iphone om naar 3G? Weet jij dat?
omzetten heb ik gedaan naar 3g, geen nummervermelding jammer
Wat jammer, ik baal er net zo van als jij.
Probeer mee te denken, als ik weer iets heb gevonden dan roep ik wel weer. Zal morgen internet eens afzoeken. Kan er niet tegen dat niet lukt.
Ik heb heel internet lopen afzoeken maar ik kom er niet uit. Mexico zou gewoon nummerweergave moeten hebben. Wat ik wel lees is dat er veel telemarketeers vanuit Mexico bellen en dat providers veel nummer blokkeren om uit te zenden. Maar daar heb jij geen last van, zeker niet omdat ik denk dat je je laat bellen door mensen die je kent.

Het is echt een raadsel en ik kom er niet achter. Ik hoop een beetje dat Thalina het oppakt en hier iets mee kan doen met de technische dienst. Meer dan ik heb geschreven kan ik dus niet vinden. Vind het zeer spijtig maar. Toch nog een fijne tijd gewenst in Mexico.
Reputatie 4
Badge +9
Hey.

Wat ik gevonden heb: Caller ID not working on iPhone 4S, zie dan reactie van "Grishman":

Hi guys, I was reading your posts and thought maybe someone could help me out. I have a US + Mexico plan with VZW and am using an iPhone 4s. When I am in Mexico, my caller id stops working, the numbers don't even show up in caller id, all i get is Unknown, however text messages do show a number and display the correct name when I receive them. When I call to the States, my number and my wife's number always shows up as 3335555, I was wondering if there is any way to at least have the phone display a number instead of Unknown?

Thanks ahead for any suggestions.

en:

iPhone 6 missing caller ID

Ik heb geen iPhone, maar wat ik tot zo ver kon vinden is dat het niet met de provider te maken heeft, maar echter de iPhone. Hoewel je de iPhone 4 hebt, en niet de 6 is het wel handig om direct alle oplossingen te proberen die er te vinden zijn.

Mogelijke oorzaken dat ik kon vinden:

- Nummerweergave werkt niet door landcode (06 xx ipv +316 xx) die mist bij persoon in je contactlijst.
- Mogelijk nieuwe (weet niet of dit alleen geldt voor iPhone 6 en erboven) nummerweergave techniek. Wat blijkbaar niet echt super goed werkt.

Mogelijke oplossingen:

- Telefoon updaten
- Verander de taal van je iPhone, en dan weer terug naar Nederlands.
- Na taal verandering, reset netwerk instellingen (klik hier)
- Uitschakelen van iMessages (klik hier). Gelezen dat dit landcodes weghaalt uit nummerlijst. (voor text berichten)
- iPhone verbinden met iTunes en fabrieksinstellingen uitvoeren (maak eerst een backup!)

Ik lees dat taal verandering wel kan werken (en weer terug). Maar ik probeer nog verder te zoeken voor je. En ik ben er bekend mee dat je een vreemd nummer ziet, maar ik probeer het van alle kanten te bekijken.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Hi Naturalhorsedentist,

Skyrider heeft zo te zien nog een suggestie voor jouw probleem! Had je dit al gezien en geprobeerd?

Zou je anders kunnen aangeven welke providers je getest hebt? Daarnaast ben ik ook benieuwd tot wanneer je nog in Mexico bent. We kunnen dit doorzetten naar de technische afdeling, maar dan moet je nog wel in Mexico zijn om het nader te onderzoeken. Kun je ons dat laten weten?

We horen het graag van je!
Bedankt voor het meedenken! ik heb een iphone 5 en 6 bij mij, beide trekken dus een lange neus, het heeft met de provider te maken, vorige keren handmatig naar andere provider, probleem opgelost, nu dus niet meer. Heel vervelend want ik kan mijn klanten dus niet terugbellen. Daarom was mijn vraag ook, met welke provider werkt t mobile in mexico, maar datkan ik echt nergens vinden
De lijst die ik had gegeven is de lijst waar T-Mobile zaken mee doet.
Kijk eens op deze pagin: https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/tarieven-in-buitenland/tarieven-detail

Er zijn er 3 waar ze zaken mee doen. Als ze alle 3 niet werken, gaat er toch iets mis in Mexico, lijkt me. Niet toevallig een Hollander in de buurt die er geen probleem mee heeft? 😳