Beste antwoord door Skyrider
Wat ik gevonden heb: Caller ID not working on iPhone 4S, zie dan reactie van "Grishman":
Hi guys, I was reading your posts and thought maybe someone could help me out. I have a US + Mexico plan with VZW and am using an iPhone 4s. When I am in Mexico, my caller id stops working, the numbers don't even show up in caller id, all i get is Unknown, however text messages do show a number and display the correct name when I receive them. When I call to the States, my number and my wife's number always shows up as 3335555, I was wondering if there is any way to at least have the phone display a number instead of Unknown?
Thanks ahead for any suggestions.
en:
iPhone 6 missing caller ID
Ik heb geen iPhone, maar wat ik tot zo ver kon vinden is dat het niet met de provider te maken heeft, maar echter de iPhone. Hoewel je de iPhone 4 hebt, en niet de 6 is het wel handig om direct alle oplossingen te proberen die er te vinden zijn.
Mogelijke oorzaken dat ik kon vinden:
- Nummerweergave werkt niet door landcode (06 xx ipv +316 xx) die mist bij persoon in je contactlijst.
- Mogelijk nieuwe (weet niet of dit alleen geldt voor iPhone 6 en erboven) nummerweergave techniek. Wat blijkbaar niet echt super goed werkt.
Mogelijke oplossingen:
- Telefoon updaten
- Verander de taal van je iPhone, en dan weer terug naar Nederlands.
- Na taal verandering, reset netwerk instellingen (klik hier)
- Uitschakelen van iMessages (klik hier). Gelezen dat dit landcodes weghaalt uit nummerlijst. (voor text berichten)
- iPhone verbinden met iTunes en fabrieksinstellingen uitvoeren (maak eerst een backup!)
Ik lees dat taal verandering wel kan werken (en weer terug). Maar ik probeer nog verder te zoeken voor je. En ik ben er bekend mee dat je een vreemd nummer ziet, maar ik probeer het van alle kanten te bekijken.
Met vriendelijke groeten,
Skyrider