Beantwoord

Gebruik internet buitenland

• 17 februari 2017
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Hallo Allemaal,

Vraagje. Ik ga op vakantie en heb een stel samen en stel bij abonement, waarmee ik 100mb internet mag gebruiken in de EU. Als deze 100mb op is stopt het internet dan vanzelf? Zo nee, kan ik een melding krijgen als het op is?

Alvast bedankt voor jullie antwoord
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 februari 2017, 09:40

Hoi Dannytje10,

Heb je deze EU MB's verbruikt? Dan ontvang je een sms en kies je zelf of en hoe je verder wilt internetten. Je hoeft dus niet bang te zijn voor onverwachte internetkosten.

Lees hier meer over op de website van T-Mobile: Neem je data mee op reis!

Wil je ook tijdens jouw verblijf in het buitenland online zijn? Koop dan een Travel & Surf internetpas die bij jou past voor een vast aantal MB's en een vaste prijs. De pas is tijdelijk geldig én alleen in het buitenland. Je zit dus nergens aan vast.

Fijne vakantie alvast!
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Dannytje10,

Heb je deze EU MB's verbruikt? Dan ontvang je een sms en kies je zelf of en hoe je verder wilt internetten. Je hoeft dus niet bang te zijn voor onverwachte internetkosten.

Lees hier meer over op de website van T-Mobile: Neem je data mee op reis!

Wil je ook tijdens jouw verblijf in het buitenland online zijn? Koop dan een Travel & Surf internetpas die bij jou past voor een vast aantal MB's en een vaste prijs. De pas is tijdelijk geldig én alleen in het buitenland. Je zit dus nergens aan vast.

Fijne vakantie alvast!

Reageer