Beantwoord

Gebruik internet in het buitenland

• 17 februari 2017
  • 2 reacties
  • 67 Bekeken

Hallo Allemaal,

Vraagje. Ik ga op vakantie en heb een stel samen en stel bij abbonement, waarmee ik 100mb internet mag gebruiken in de EU. Als deze 100mb op is stopt het internet dan vanzelf? Zo nee, kan ik een melding krijgen als het op is?

Alvast bedankt voor jullie antwoord:)
icon

Beste antwoord door Kaassausje 18 februari 2017, 13:24

Hoi Dannytje10, welkom op het klantenforum.

Verwijderen wordt zelden gedaan, dit topic gaat wel op slot. Je hebt in je andere topic een reactie van een medeklant ontvangen, had je dat bericht al gelezen? :)

Een tip voor de volgende keer: topics kunnen door de T-Mobile Moderators en door de Klantexperts worden verhuisd naar andere plekken op het forum. Het is dus niet nodig om meermaals een topic aan te maken. (Het meermaals aanmaken van een topic is overigens tegen de huisregels van het forum.) 😉
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

zie dat ik het in de verkeerde groep heb geplaatst, deze topic kan worden verwijderd.
Hoi Dannytje10, welkom op het klantenforum.

Verwijderen wordt zelden gedaan, dit topic gaat wel op slot. Je hebt in je andere topic een reactie van een medeklant ontvangen, had je dat bericht al gelezen? :)

Een tip voor de volgende keer: topics kunnen door de T-Mobile Moderators en door de Klantexperts worden verhuisd naar andere plekken op het forum. Het is dus niet nodig om meermaals een topic aan te maken. (Het meermaals aanmaken van een topic is overigens tegen de huisregels van het forum.) 😉