Beantwoord

Geen bereik

Hallo.

Ik ben ongeveer een uur geleden in Duitsland aangekomen en ik heb helemaal geen bereik. Geen internet en ik kan alleen emergency bellen. Daarnaast heb ik bijna geen toegang tot wifi. Ook geen sms ontvangen met welkom in Duitsland.

Ik heb telefoon al opnieuw opgestart. Mijn blokkades open gezet etc. Maar niets helpt.

Kan iemand mij hierbij helpen.

Groetjes,
icon

Beste antwoord door CrisTien 15 maart 2019, 22:28

Goedenavond @ClubRoxy Altijd vervelend, maar met een achterstand of regeling heb je geen service in het buitenland.
Meer informatie en uitleg, ‘betalingsregeling’
Misschien is het een optie om een prepaid simkaart te kopen in Duitsland dan kan je toch nog werken.

Veel succes en fijn weekend.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Kies als eerste handmatig het netwerk van Deutsche Telekom, moederbedrijf van T-Mobile.

Vervelend om te vragen maar heb je al je rekeningen betaald? Want dat kan een tijdelijke blokkade opleveren.
Nog niet, maar ik kan ook niet betalen als ik geen service heb. Ik heb wel een betalings regeling aangevraagd, omdat de 20ste ik het pas kan neertikken, maar dit is heel vervelend nu, omdat ik dus nu geen ene reet kan. 🙂 en gehindered word met werk.
Reputatie 7
Badge +17
Goedenavond @ClubRoxy Altijd vervelend, maar met een achterstand of regeling heb je geen service in het buitenland.
Meer informatie en uitleg, ‘betalingsregeling’
Misschien is het een optie om een prepaid simkaart te kopen in Duitsland dan kan je toch nog werken.

Veel succes en fijn weekend.

Reageer