Beantwoord

geen bereik duitsland

  • 27 december 2019
  • 4 reacties
  • 248 Bekeken

Hallo,

Ik ben nu twee dagen in Duitsland en heb tot op heden geen bereik.

Er is geen betaalachterstand..

Providers met de hand invullen werkt  niet..

Er is geen blokade..

mijn vrouw heeft volop bereik. Dus er is geen storing of slecht bereik..

ik ben ook niet door mijn data heen..

 

alvast bedankt voor mogelijke tips..

vr gr Ruud

 

icon

Beste antwoord door Hajar 28 december 2019, 10:57

Hi Ruud,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland omdat er nog een bedrag openstaat.. Het gaat om de factuur van oktober. De rest is wel betaald.  Zodra je je openstaande  bedrag voldoet, wordt de blokkade automatisch verwijderd. Kom je zo verder?

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi Ruud,

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland omdat er nog een bedrag openstaat.. Het gaat om de factuur van oktober. De rest is wel betaald.  Zodra je je openstaande  bedrag voldoet, wordt de blokkade automatisch verwijderd. Kom je zo verder?

Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!

Hallo Hajar,

Dankvoor je reactie, ik heb het meteen overgemaakt..

Het is nu 7 uur geleden overgemaakt, maar nog geen bereik.. komt dat omdat het zaterdag is?

vr gr Ruud

Telefoon opnieuw opstarten al gedaan?

 

En heb je betaald via de betaallink in de My TM omgeving of via een gewone overschrijving, bij het eerste zou die er binnen een uur afgaan, bij een gewone overschrijving kan het tot 5 werkdagen duren omdat dit handmatig gecontroleerd moet worden.

Ja met een overschrijving via de telefoon betaal app via de wifi.. 

bedankt voor het meedenken

Reageer