Beantwoord

Geen bereik Frankrijk

• 7 juli 2016
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Ik ben nu al een week in Frankrijk en had volgens mij aan het begin wel bereik (Orange-F/T-mobile).
ik heb nu al een paar dagen sowieso geen bereik, hoe kan ik dit oplossen?
volgens staan er geen blokkades aan.

2e vraag: ik heb een stel samen abbonement, is dat anders dan stel samen en stel bij? zou ik ook mn mb's voor het nederland in frankrijk kunnen gebruiken?

Met vriendelijke groet,
Bernard Oosterom
icon

Beste antwoord door Kaassausje 8 juli 2016, 12:21

Hoi Bernard, welkom op het klantenforum.

Fijn dat het bereik in ieder geval is opgelost.

Stel Samen is de voorloper van Stel Bij, bij dat type abonnement kun je geen data meenemen naar het buitenland, dat geldt alleen voor Stel Bij. Meer info over data in het buitenland vind je op deze pagina.

Als je graag omgezet wil worden naar Stel Bij, dan zou je eens kunnen kijken naar de informatie in dit topic.
Bekijk origineel

2 reacties

bereik is opgelost door opnieuw opstarten, weet alleen nog niet of ik mn internet aan kan zetten, ik zit niet te wachten op hoge kosten 😉
Hoi Bernard, welkom op het klantenforum.

Fijn dat het bereik in ieder geval is opgelost.

Stel Samen is de voorloper van Stel Bij, bij dat type abonnement kun je geen data meenemen naar het buitenland, dat geldt alleen voor Stel Bij. Meer info over data in het buitenland vind je op deze pagina.

Als je graag omgezet wil worden naar Stel Bij, dan zou je eens kunnen kijken naar de informatie in dit topic.

Reageer