Beantwoord

Geen bereik in België

  • 13 mei 2018
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

Geen service in het buitenland hoe is dit op te lossen ??
icon

Beste antwoord door David 14 mei 2018, 12:16

Hoi Soufian_841,

In ons systeem zie ik dat er nog 2 facturen betaald moesten worden en dat er daarom een blokkade stond op jouw gebruik in het buitenland. We hebben de betaling vandaag ontvangen en de blokkades zijn automatisch opgeheven. Als het op dit moment nog niet werkt, start dan even je telefoon opnieuw op. Dan zou het toestel automatisch weer verbinding moeten maken met het netwerk!

Laat je weten of het weer werkt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Soufian_841,

In ons systeem zie ik dat er nog 2 facturen betaald moesten worden en dat er daarom een blokkade stond op jouw gebruik in het buitenland. We hebben de betaling vandaag ontvangen en de blokkades zijn automatisch opgeheven. Als het op dit moment nog niet werkt, start dan even je telefoon opnieuw op. Dan zou het toestel automatisch weer verbinding moeten maken met het netwerk!

Laat je weten of het weer werkt?

Reageer