Beantwoord

Geen bereik in buitenland (binnen EU)

• 9 september 2018
  • 7 reacties
  • 720 Bekeken

Recentelijk naar Duitsland geweest. Helaas is over grens de netwerk niet mee veranderd.
Hele dag lopen kloten met instellingen, nog geen signaal.
Wat moet ik doen?
Klantenservice is nu ook niet bereikbaar. En ik moet zo weer weg voor werk.
Iemand die me verder kan helpen?
icon

Beste antwoord door David 10 september 2018, 09:30

Hi Vikash,

Ik heb gelijk even jouw aansluiting erbij gepakt, maar zie hier geen belemmeringen voor het gebruik van jouw abonnement over de grens. Zou je de instructies uit dit topic eens kunnen doornemen en uitvoeren? Ik ben voornamelijk benieuwd naar het instellen van een andere provider en de instellingen van het toestel. Mocht je in de gelegenheid zijn, kun je dan een screenshot sturen van jouw mobiele internet instellingen?

We zien de reactie graag tegemoet en gaan er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Staat je netwerk selectie op Automatisch of Handmatig?

Welk toestel heb je, en welke firmware versie?

Als het een iPhone betreft, zet EU Internet dan uit. (Deze instelling is alleen voor Non-EU gebruikers).
Samsung S8+
Firrmware wordt elke keer vanzelf geupdate.
Netwerk staat op automatisch 4g/3g/2g
Roaming had ik aangeschakeld.
Mar ik bleef een R-symbool bij de 3G symbool zien boven in de display
Reputatie 7
Badge +18
Geen blokkades voor internet in het buitenland? Kijk eens in "Mijn T-Mobile".
Al je rekeningen betaald?

Alles netjes betaald via automatisch incasso
Reputatie 7
Badge +20
Hi Vikash,

Ik heb gelijk even jouw aansluiting erbij gepakt, maar zie hier geen belemmeringen voor het gebruik van jouw abonnement over de grens. Zou je de instructies uit dit topic eens kunnen doornemen en uitvoeren? Ik ben voornamelijk benieuwd naar het instellen van een andere provider en de instellingen van het toestel. Mocht je in de gelegenheid zijn, kun je dan een screenshot sturen van jouw mobiele internet instellingen?

We zien de reactie graag tegemoet en gaan er alles aan doen om dit zo spoedig mogelijk op te lossen!

Reageer