Vraag

Geen bereik in Carrabelle, Florida, USA

• 19 januari 2017
  • 7 reacties
  • 325 Bekeken

Ik heb met mijn IPhone geen bereik in Carrabelle Fl, USA, waar wij momenteel verblijven. Mijn. Man heeft in Nederland een vodaphone abonnement en wel bereik in Carrabelle. Waarom heeft T mobile hier geen bereik?

7 reacties

Reputatie 4
Badge +6
@Sillem

Wat leuk dat jullie in de U.S verblijven, en vooral in de staat FL 🙂.
T-Mobile in de U.S heeft niet overal bereik (Coverage).
Helaas is de Dekking daar 0%, en ze zijn daar momenteel nog mee bezig
Het probleem ligt echter bij T-Mobile in de U.S

Hopelijk komt er snel dekking.

Veel plezier daar verder :)

^ Diego
Reputatie 6
Badge +17
Hi Sillem,

Wat gaaf dat je in de USA bent! 🙂 Wel zo fijn om zo ver van huis ook bereikbaar te zijn! Ik zie dat Fluxsystem je al op weg heeft geholpen. Klopt het dat je op dit moment verbonden bent met T-Mobile? Je kunt in de Verenigde Staten met nog heel wat andere providers verbinding maken. Kun je eens handmatig een andere provider selecteren? Op deze pagina vind je een overzicht van de providers waarmee je kunt verbinden. Lukt het dan wel om verbinding te maken? Heb je op andere plekken in de USA wel verbinding gehad? Ik zie in het systeem verder ook geen blokkades staan waardoor het zou kunnen komen.

Laat je weten of het is gelukt met wisselen van provider? Mocht het niet lukken, trek dan even aan de bel. Dan gaan we kijken naar een andere oplossing! Ik wens je in ieder geval nog een hele mooie tijd toe!
Reputatie 4
Badge +6
De meeste voorliggende zijn: AT&T,Sprint,Verizon,T-Mobile
Dank jullie wel, helemaal gelukt, heb nu bereik met AT&T!
Reputatie 4
Badge +6
Top!

Het is zeker net middag daar 😉.

In dat geval,

Alvast een fijne dag!
Hi T-Mobile,

Helaas heb ik dezelfde ervaringen... Ik heb voor mijn reis mijn abonnement netje omgezet naar de dure US-versie en kon op het vliegveld in Atlanta direct aan de slag. Juiste netwerk gekozen en het zag er dus goed uit. Maar zodra we de stad uit waren, was ook de connectie weg.

We hebben gedurende onze trip enkele keren opzettelijk naar grotere steden moeten rijden om te kunnen internetten. Wat ik zonde vind van mijn dure abonnement, want effectief heb ik hier gen profijt van gehad. De dekkingskaart van T-mobile in USA blijkt dan ook niet correct, want de gebieden waar wij zaten, had 0 bereik!
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Jack,

Dat is inderdaad wel spijtig, maar ik hoop dat je alsnog een mooie reis hebt gemaakt en hebt kunnen genieten van het mooie Amerika? 🙂

Het kan inderdaad zo zijn dat je niet overal een goede dekking hebt, zeker in Amerika. Alles is daar zo enorm uitgestrekt dat er gaten kunnen zijn in het netwerk, waardoor je een mindere dekking ervaart, zoals bij jou het geval is. Hopelijk heb je in de grote steden alsnog flink wat MB's kunnen verstoken!

Mocht er nog iets zijn waar wij je bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!

Reageer