Beantwoord

Geen bereik in de UAE (Dubai)

• 7 december 2017
  • 3 reacties
  • 1131 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 107 reacties
Ik ben net in Dubai geland, en tot dat ik een lokale simkaart koop, wou ik tenminste een kleine data bundel kopen. Maar het kan niet want ik niet aanmelden kan op een netwerk. Zowel bij Du als Etisalat geprobeerd, ik krijg de melding dat ik met mijn simkaart niet kan aanmelden.

Op mijn T-mobile is er geen blokkades die ik zomaar 1,2,3 kan zien.

Mijn abonnement is per 26/10 ingegaan (portering vanuit Tele2), ik heb een factuur betaald, en op mijn tweede factuur hou ik een tegoed van 18€ over.
icon

Beste antwoord door Hajar 8 december 2017, 08:56

Hi Rena_chan,

Wat gaaf dat je in Dubai bent! Ik ga met kerst ook weer naar Dubai! :8

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt om te zien wat er aan de hand is en zie dat je een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland. Deze blokkade wordt normaal gesproken automatisch verwijderd nadat je 2 facturen hebt betaald. Aangezien je ook lekker bereikbaar wilt zijn in Dubai, heb ik de blokkade voor je verwijderd. Als je nu verbinding maakt met een netwerk daar dan zul je wel bereik hebben.

Ik wens je nog een hele fijne tijd daar. Als je nog Dubai tips nodig hebt, let me know! Of als jij nog tips hebt dan hoor ik het ook graag! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Rena_chan,

Wat gaaf dat je in Dubai bent! Ik ga met kerst ook weer naar Dubai! :8

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt om te zien wat er aan de hand is en zie dat je een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland. Deze blokkade wordt normaal gesproken automatisch verwijderd nadat je 2 facturen hebt betaald. Aangezien je ook lekker bereikbaar wilt zijn in Dubai, heb ik de blokkade voor je verwijderd. Als je nu verbinding maakt met een netwerk daar dan zul je wel bereik hebben.

Ik wens je nog een hele fijne tijd daar. Als je nog Dubai tips nodig hebt, let me know! Of als jij nog tips hebt dan hoor ik het ook graag! 🙂
Reputatie 3
Badge
Nog even bedankt! Telefoon had inderdaad gewerkt na dat je de blokkade er af heb gehaald . 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rena,

Super! Ik hoop dat je het leuk hebt daar! :8

Reageer