Beantwoord

geen bereik in duitsland

• 23 december 2019
  • 7 reacties
  • 238 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik ben momenteel in duitsland en ik heb geen bereik van T-Mobile. Ik heb al geprobeerd handmatig een provider te kiezen, maar dat lukt niet. Ik had van de zomer hetzelfde probleem in België maar toen kon het niet opgelost worden, erg vervelend dat dit blijft voorkomen, maar wat moet ik nu doen?

icon

Beste antwoord door Hajar 23 december 2019, 11:26

Hi @Naravas 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je momenteel een betalingsregeling hebt. Bij een betalingsregeling wordt er automatisch een blokkade voor gebruik in het buitenland en service nummers geactiveerd. Als je je openstaande bedrag in een keer voldoet dan wordt de blokkade weer automatisch verwijderd. Als je dan je toestel opnieuw start, dan moet je weer bereik hebben in Duitsland. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Fijne feestdagen!

Bekijk origineel

7 reacties

Ter info, ik krijg de melding dat het niet mogelijk is te verbinden op het netwerk als ik een Duitse provider probeer te kiezen 

Reputatie 7
Badge +11

Hallo @Naravas 

Vervelend dat je geen netwerk in het buitenland hebt.

Hier de tarieven en dekking in het buitenland.

Heb je al eens gekeken in de T-mobile app bij meer onder blokkades of je geen blokkade aan hebt gezet?

Je kunt ook proberen om je simkaart in een ander toestel te proberen misschien dat dat helpt anders is er misschien een blokkade vanuit T-mobile actief, hiervoor dien je even te wachten totdat ze reageren. Ze reageren binnen de 24/48 uur.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Naravas 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je momenteel een betalingsregeling hebt. Bij een betalingsregeling wordt er automatisch een blokkade voor gebruik in het buitenland en service nummers geactiveerd. Als je je openstaande bedrag in een keer voldoet dan wordt de blokkade weer automatisch verwijderd. Als je dan je toestel opnieuw start, dan moet je weer bereik hebben in Duitsland. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 

Fijne feestdagen!

@Hajar Hi, ik heb gedaan wat je adviseerde, maar helaas kan ik na betaling nog steeds geen connectie maken met het netwerk. 

Hoe heb je betaald, via de betaallink in de “My T-Mobile” omgeving of via een normale overschrijving?

In het eerste geval duurt het maximaal een uur, in het tweede geval langer omdat het handmatig verwerkt moet worden, tot 5 werkdagen heb ik begrepen.

Reputatie 7
Badge +11

@Naravas 

Check hier alles over betalen

Als je via iDEAL hebt betaald vergeet je telefoon dan niet opnieuw op te starten na die 1 uur.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Naravas 

Ik zie dat je betaling is verwerkt en dat de blokkade is verwijderd. Als je je toestel opnieuw start dan zou het moeten werken. Laat je even weten of het lukt?

Reageer