Beantwoord

Geen bereik in duitsland

  • 5 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 351 Bekeken

Na ruim een week prima bereik te hebben, heb ik nu al bijna een dag totaal geen service meer in Duitsland. Ik heb een zakelijk abonnement en heb al handmatig geprobeerd de providers te zoeken. Toestel uitzetten en weer aan werkt ook niet. Wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 augustus 2020, 11:36

Hallo @Drogendijk 

Wat je ook nog kan nakijken is of je simkaart het wel doet in een andere telefoon. Op deze manier zie je meteen of het aan jouw toestel ligt of toch iets met de simkaart is.

Hier zie je ook met welke providers T-Mobile afspraken heeft gemaakt en aan de hand daarvan kun je de juiste provider selecteren :

https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Drogendijk 

Wat je ook nog kan nakijken is of je simkaart het wel doet in een andere telefoon. Op deze manier zie je meteen of het aan jouw toestel ligt of toch iets met de simkaart is.

Hier zie je ook met welke providers T-Mobile afspraken heeft gemaakt en aan de hand daarvan kun je de juiste provider selecteren :

https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland

Hartelijk dank. Na nogmaals uit en aanzetten heb ik toch weer bereik via O2-de. Die provider staat trouwens niet in het lijstje van t-mobile. Bedankt voor je reactie @Waqqas  

Reputatie 4
Badge +5

Je zou toch mogen verwachten dat je gewoon gebruik kunt maken van T-Mobile Deutschland?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Drogendijk 

Jij had een blokkade voor gebruik in het buitenland en die heb ik verwijderd. Door het opnieuw starten is het inderdaad weer mogelijk om te internetten in het buitenland. Ik wens je een fijne tijd daar!

Reageer