Beantwoord

Geen bereik in Frankrijk

• 12 oktober 2020
  • 6 reacties
  • 688 Bekeken

Ik ben nu een par dagen in het buitenland en ik heb geen bereik en geen internet, de roaming staat aan en er zijn geen blokkades. Ik heb een unlimited abonnement dus het zal moeten werken. 
ik vind dat niet kunnen voor de prijs die je betaald per maand. 

icon

Beste antwoord door Hajar 13 oktober 2020, 10:35

Hi @Maxime Sevre 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat dat er nog een blokkade actief stond voor gebruik in het buitenland. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou het weer moeten werken. 

Laat je even weten of het lukt? En anders kun je ook nog de tip van Cristien opvolgen, dan moet het helemaal goed komen!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Maxime Sevre  Welk land ben je?

probeer eens een andere Provider te selecteren. Is je Sim niet stuk en heb je geen betaalregeling dan zou dat moeten werken.

ik hoor graag van je of het zo is opgelost?

Goedemiddag @Maxime Sevre  Welk land ben je?

probeer eens een andere Provider te selecteren. Is je Sim niet stuk en heb je geen betaalregeling dan zou dat moeten werken.

ik hoor graag van je of het zo is opgelost?

Ik ben nu in Frankrijk, en ik alles al geprobeerd maar echt niks doet het alle providers doen het niet, en alles is betaald. Nee het is als drie dagen zo sins dat ik aangekomen bent 

Reputatie 5
Badge +10

Hoe lang heb je dit abonnement al?

Bij recent afgesloten abonnementen wil er weleens een blokkade op zitten,

Hoe lang heb je dit abonnement al?

Bij recent afgesloten abonnementen wil er weleens een blokkade op zitten,

Ja ik heb deze abonnement sins 1 maand nu, maar dan nog zo het gewoon moeten werken dit is gewoon erg lastig. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Maxime Sevre 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat dat er nog een blokkade actief stond voor gebruik in het buitenland. Ik heb de blokkade verwijderd dus als je je toestel opnieuw start dan zou het weer moeten werken. 

Laat je even weten of het lukt? En anders kun je ook nog de tip van Cristien opvolgen, dan moet het helemaal goed komen!

Hi @Maxime Sevre 

Het werkt weer hartelijk bedankt. Ik snap niet dat er nog een blokkade was die ik niet kon zien maar het is goed gekomen dankje 

Reageer