Beantwoord

Geen bereik in het buitenland

  • 27 juli 2016
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

Goedemorgen, ik heb geen bereik meer hier. Sinds een week in spanje en alles in orde met bereik totdat sinds gisteren hellemaal geen bereik meer heb op mijn iphone 6plus. "geen service" meldt het apparaat...
Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Amy 27 juli 2016, 14:15

Hey Gooyer,

Lekker op vakantie? 🙂

Ik ben net direct naar jouw gegevens gaan kijken en ik zie dat er een blokkade is geplaatst op roaming, internationaal gebruik en premium diensten. Deze blokkade activeren wij standaard wanneer er een betalingsachterstand is, wat bij jou het geval is. Jouw factuur van mei staat namelijk nog open.

Omdat je in het buitenland bent en ik heel goed kan begrijp dat het nu al helemaal vervelend is om niet bereikbaar te zijn heb ik de blokkade als uitzondering verwijderd. Ik wil je wel adviseren om het openstaande bedrag zo snel mogelijk te betalen om er voor te zorgen dat de blokkade niet nogmaals automatisch geactiveerd gaat worden. Op deze pagina vind je meer informatie over hoe je kunt betalen. Wanneer je niet weet welk bedrag er nog open staat kijk dan even op My T-Mobile of stuur 'Saldo' naar 1212. Je ontvangt dan direct een SMS met het openstaande saldo.

Ik hoop dat ik je zo naar tevredenheid geholpen heb. Laat het weten als je verder nog vragen hebt? En veel plezier nog in España! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Gooyer,

Lekker op vakantie? 🙂

Ik ben net direct naar jouw gegevens gaan kijken en ik zie dat er een blokkade is geplaatst op roaming, internationaal gebruik en premium diensten. Deze blokkade activeren wij standaard wanneer er een betalingsachterstand is, wat bij jou het geval is. Jouw factuur van mei staat namelijk nog open.

Omdat je in het buitenland bent en ik heel goed kan begrijp dat het nu al helemaal vervelend is om niet bereikbaar te zijn heb ik de blokkade als uitzondering verwijderd. Ik wil je wel adviseren om het openstaande bedrag zo snel mogelijk te betalen om er voor te zorgen dat de blokkade niet nogmaals automatisch geactiveerd gaat worden. Op deze pagina vind je meer informatie over hoe je kunt betalen. Wanneer je niet weet welk bedrag er nog open staat kijk dan even op My T-Mobile of stuur 'Saldo' naar 1212. Je ontvangt dan direct een SMS met het openstaande saldo.

Ik hoop dat ik je zo naar tevredenheid geholpen heb. Laat het weten als je verder nog vragen hebt? En veel plezier nog in España! 🙂

Reageer