Beantwoord

Geen Bereik In Het Buitenland

• 25 mei 2018
  • 3 reacties
  • 124 Bekeken

Sinds dinsdag 22/05/2018 heb ik geen bereik op mijn mobiele telefoon. Ik heb daarnaast een Travel & Surf pas aangevraagd en waarvan ik nu de data zal verliezen, omdat er een periode van 7 dagen aan verbonden is. Zolang ik geen bereik heb, kan ik ook geen data gebruiken. Ik betaal voor niks een extra 15 euro om actief te kunnen zijn op de mobile data netwerk en dit wordt na de feit van betaling mij ontnomen.
Spoedig een antwoord en ook graag een vergoeding voor de fout die is opgetreden.

C.M.G. Saleh
icon

Beste antwoord door Hajar 28 mei 2018, 12:07

Hi Alex,

Dankjewel voor je toestemming. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade had voor gebruik in het buitenland. De blokkade is op 25 mei verwijderd en dus heb je weer gebruik kunnen maken van je abonnement in het buitenland. Werkt alles weer naar behoren?

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! Ik wens je nog een fijne tijd in het buitenland! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Alexcsaleh,

Je hebt een vraag gesteld waar we voor in persoonsgebonden gegevens moeten kijken. Geef je akkoord dat wij dit doen? We helpen je dan zo snel mogelijk verder!

Wat betreft de kosten wil ik je alvast geruststellen: als wij zien dat je dit voor niets hebt aangeschaft, dan kunnen we altijd naar een coulance kijken!
Beste Jaimy,

Ik geef graag toestemming hiervoor. Gisteren is mijn bereik weer hersteld na 3 dagen. Wat is de oorzaak hiervan? Alvast bedankt.

C.M.G Saleh
Reputatie 7
Badge +20
Hi Alex,

Dankjewel voor je toestemming. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade had voor gebruik in het buitenland. De blokkade is op 25 mei verwijderd en dus heb je weer gebruik kunnen maken van je abonnement in het buitenland. Werkt alles weer naar behoren?

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! Ik wens je nog een fijne tijd in het buitenland! 🙂

Reageer