Beantwoord

Geen bereik in het buitenland

  • 21 mei 2019
  • 1 reactie
  • 423 Bekeken

Beste Tmobile.

Ik zit momenteel in het buitenland en ik heb geen internet en geen bereik. Ik kan dus zonder wifi niets. Terwijl ik op werkvakantie ben.

[06-nummer verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten!].
graag zo spoedig mogelijk een oplossing
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 mei 2019, 10:00

Hi Ashleigh,

Laten we er samen voor zorgen dat dit opgelost wordt! Ik zie dat je in Spanje bent, dus daar hoor je inderdaad gewoon bereik te hebben.

Kun je allereerst eens jouw telefoon uit- en weer aanzetten? Je maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk. Daarna kun je handmatig schakelen tussen de verschillende providers waarmee wij een overeenkomst hebben: Movistar, Orange, Vodafone of Xfera (Yoigo). Lukt het om met één van deze providers te verbinden? Zo niet, wat lukt er precies niet? Lukt het verbinden helemaal niet of heb je alleen geen bereik?

Is het eerder wel gelukt om internet in het buitenland te hebben? Heb je wellicht de kans om jouw simkaartje in een ander toestel te testen? Hoe gaat het dan?

Ik weet dat het een heleboel vragen zijn, maar zo kunnen we tot de juiste oplossing komen! Hoe lang blijf je nog in Spanje? Als de bovenstaande oplossingen namelijk niet werken, dan wil ik dit graag doorzetten naar onze netwerkspecialisten. ☺

Ik hoor het graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hi Ashleigh,

Laten we er samen voor zorgen dat dit opgelost wordt! Ik zie dat je in Spanje bent, dus daar hoor je inderdaad gewoon bereik te hebben.

Kun je allereerst eens jouw telefoon uit- en weer aanzetten? Je maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk. Daarna kun je handmatig schakelen tussen de verschillende providers waarmee wij een overeenkomst hebben: Movistar, Orange, Vodafone of Xfera (Yoigo). Lukt het om met één van deze providers te verbinden? Zo niet, wat lukt er precies niet? Lukt het verbinden helemaal niet of heb je alleen geen bereik?

Is het eerder wel gelukt om internet in het buitenland te hebben? Heb je wellicht de kans om jouw simkaartje in een ander toestel te testen? Hoe gaat het dan?

Ik weet dat het een heleboel vragen zijn, maar zo kunnen we tot de juiste oplossing komen! Hoe lang blijf je nog in Spanje? Als de bovenstaande oplossingen namelijk niet werken, dan wil ik dit graag doorzetten naar onze netwerkspecialisten. ☺

Ik hoor het graag van je!

Reageer