Beantwoord

Geen bereik in het buitenland (Noorwegen)

  • 14 juni 2018
  • 1 reactie
  • 395 Bekeken

Sinds ik mijn abonnement heb verlengd begin dit jaar, heb ik geen internet meer in het buitenland. In april heb ik hier over gesproken met iemand van de T-Mobile klantenservice, omdat ik destijds op vakantie was en niet kon bellen, smsen of internetten. Zij konden toen het probleem niet voor mij oplossen. Ik krijg namelijk de melding "Uw SIM-Kaart staat verbinding op deze netwerk niet toe".

Nu ben ik weer het land uit, en het is hetzelfde verhaal. Ik heb alles al geprobeerd wat de klantenservicemedewerker mij aanraadde, en wat hier genoemd wordt op het forum, maar niks werkt. Hoe kan dit dat het nog steeds niet werkt na meer dan twee maanden?
icon

Beste antwoord door Jaimy 15 juni 2018, 11:13

Hoi Meier,

We gaan er natuurlijk alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit gewoon goed werkt bij jou!

Ik begrijp dat je zelf al van alles hebt geprobeerd, dus ik zal niet weer een hele troubleshoot doorlopen. Ik zie dat je gister een nieuw simkaart hebt aangevraagd. Een nieuwe simkaart is sowieso een goed idee om uit te sluiten dat de simkaart defect is. Je geeft aan dat je nu in het buitenland bent, voor hoe lang ben je daar nog? Ga je de nieuwe simkaart op laten sturen zodat je het nog kunt testen of ben je daarvoor te kort in het buitenland? Laat het mij weten, want anders wil ik dit ook graag even doorzetten naar onze netwerkspecialisten, zij kunnen met jou meekijken zo lang je nog in het buitenland zit om zo te kunnen onderzoeken waar het probleem in zit!

Wel wil ik hier nog even aan toevoegen dat in Noorwegen alleen Telia en Telenor een overeenkomst met ons hebben. Met andere providers zul je dus niet kunnen verbinden. Lukt het om handmatig verbinding te maken met Telia of Telenor?

Ik hoor graag van je, zodat we dit verder kunnen gaan oplossen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Meier,

We gaan er natuurlijk alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit gewoon goed werkt bij jou!

Ik begrijp dat je zelf al van alles hebt geprobeerd, dus ik zal niet weer een hele troubleshoot doorlopen. Ik zie dat je gister een nieuw simkaart hebt aangevraagd. Een nieuwe simkaart is sowieso een goed idee om uit te sluiten dat de simkaart defect is. Je geeft aan dat je nu in het buitenland bent, voor hoe lang ben je daar nog? Ga je de nieuwe simkaart op laten sturen zodat je het nog kunt testen of ben je daarvoor te kort in het buitenland? Laat het mij weten, want anders wil ik dit ook graag even doorzetten naar onze netwerkspecialisten, zij kunnen met jou meekijken zo lang je nog in het buitenland zit om zo te kunnen onderzoeken waar het probleem in zit!

Wel wil ik hier nog even aan toevoegen dat in Noorwegen alleen Telia en Telenor een overeenkomst met ons hebben. Met andere providers zul je dus niet kunnen verbinden. Lukt het om handmatig verbinding te maken met Telia of Telenor?

Ik hoor graag van je, zodat we dit verder kunnen gaan oplossen!

Reageer