Beantwoord

Geen bereik/internet buitenland

  • 21 juli 2020
  • 2 reacties
  • 385 Bekeken

Reputatie 2

Goedendag,

ik ben nu in Engeland en ik heb geen verbinding met internet en ook geen bereik.

in mijn abonnement moet ik gewoon internet in de EU hebben.

is er een blokkade op mijn abonnement?

icon

Beste antwoord door Hajar 21 juli 2020, 15:09

Hi @camor1 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je openstaande facturen hebt en daardoor is er een blokkade geactiveerd. Op My T-Mobile kun je precies zien welke facturen nog openstaan en zodra je achterstand is voldaan, wordt de blokkade automatisch verwijderd. Je kan dan weer gebruik maken van je abonnement in het buitenland. 

Laat je even weten of je zo verder komt? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het vooral weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

En alles staat aan wat aan moet staan (roaming)

Reputatie 7
Badge +20

Hi @camor1 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je openstaande facturen hebt en daardoor is er een blokkade geactiveerd. Op My T-Mobile kun je precies zien welke facturen nog openstaan en zodra je achterstand is voldaan, wordt de blokkade automatisch verwijderd. Je kan dan weer gebruik maken van je abonnement in het buitenland. 

Laat je even weten of je zo verder komt? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het vooral weten!

Reageer