Beantwoord

Geen buitenland internet

Hallo

Mijn vriend heeft een eu bundel , nu heeft hij van het weekend zijn sony z2 terug gezet naar fabrieksinstellingen en heeft hij geen internet meer in het buitenland , kunnen jullie mijn vertellen hoe hij dit moet doen ..

Groetjes Resiba
icon

Beste antwoord door Hajar 18 mei 2016, 09:10

Hi Resiba,

Welkom op ons Forum!

Het is natuurlijk niet handig als je vriend geen gebruik kan maken van internet in het buitenland. Had hij voor de fabrieksreset wel internet in het buitenland? Heeft hij ook een T-Mobile abonnement? Zo ja, zou hij dan een kijkje kunnen nemen in dit topic? Wellicht heeft hij een blokkade actief staan. Je kan ook zijn nummer in een privébericht sturen dan kan ik dat voor hem controleren. Heeft hij geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Staat zijn roaming aan?

In dit topic kun je stappen doorlopen om je internet in te stellen.

Laat je mij weten of het hiermee lukt?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Waarschijnlijk moet bij de netwerkinstelling de optie roaming weer worden aangezet. Anders is mobiel internet alleen maar toegestaan op het thuisnetwerk.

Waar deze optie exact zit weet ik niet, want ben geen hele goede Sony kenner.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Resiba,

Welkom op ons Forum!

Het is natuurlijk niet handig als je vriend geen gebruik kan maken van internet in het buitenland. Had hij voor de fabrieksreset wel internet in het buitenland? Heeft hij ook een T-Mobile abonnement? Zo ja, zou hij dan een kijkje kunnen nemen in dit topic? Wellicht heeft hij een blokkade actief staan. Je kan ook zijn nummer in een privébericht sturen dan kan ik dat voor hem controleren. Heeft hij geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Staat zijn roaming aan?

In dit topic kun je stappen doorlopen om je internet in te stellen.

Laat je mij weten of het hiermee lukt?

Reageer