Beantwoord

Geen dataroaming in Botswana

• 9 april 2017
  • 3 reacties
  • 156 Bekeken

Ik kocht data
Ik kocht gisteten data maar het werkt niet
Ik kocht gisteten data maar het werkt niet in Botswana
icon

Beste antwoord door Thalina 10 april 2017, 09:16

Hoi Fons,

Wat tof dat je op dit moment Botswana bent! Voor werk of vakantie? 🙂

Ik heb gelijk gekeken naar het netwerk in Botswana en ik zie dat wij in dit land alleen een overeenkomst hebben met Orange. Als je met dit netwerk verbonden bent kun je gebeld worden en sms'en (ontvangen en verzenden). Internetten is helaas niet mogelijk. Ik zie inderdaad dat je een Travel & Surf pas hebt aangeschaft en deze nog niet hebt gebruikt. Ik heb daarom de kosten hiervoor vergoed. Dit wordt verrekend op jouw komende factuur. Mocht je nog naar andere landen reizen, dan kun je op deze pagina bekijken wat je in dat land met welk netwerk precies kunt doen.

Ik wens je hoe dan ook nog een hele fijne tijd toe! Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Beste klant, u heeft een M-pas zone 3 voor 29,98 Euro gekocht. Deze kosten zijn in de verbruikstatus zichtbaar als 'overige kosten'. Het is altijd mogelijk om het resterende volume en geldigheid van de pas te bekijken via https://www.t-mobile.nl/roaming of in de My T-Mobile app. Groet, T-Mobile.
Ik zit nu in Nata Botswana
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Fons,

Wat tof dat je op dit moment Botswana bent! Voor werk of vakantie? 🙂

Ik heb gelijk gekeken naar het netwerk in Botswana en ik zie dat wij in dit land alleen een overeenkomst hebben met Orange. Als je met dit netwerk verbonden bent kun je gebeld worden en sms'en (ontvangen en verzenden). Internetten is helaas niet mogelijk. Ik zie inderdaad dat je een Travel & Surf pas hebt aangeschaft en deze nog niet hebt gebruikt. Ik heb daarom de kosten hiervoor vergoed. Dit wordt verrekend op jouw komende factuur. Mocht je nog naar andere landen reizen, dan kun je op deze pagina bekijken wat je in dat land met welk netwerk precies kunt doen.

Ik wens je hoe dan ook nog een hele fijne tijd toe! Als ik nog ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!

Reageer