Beantwoord

Geen diensten en bereik buitenland

• 31 december 2016
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Hoi op 16/12 kreeg ik een aantal sms van t mobile met volgende meldingen: aangezien ik nu in Oostenrijk zit kan ik constateren dat het inderdaad klopt wat jullie toen meldde. Hoe lossen we dit op. Van betalings achterstand is geen sprake geweest

Aankopen in Google Play, Windows Store en Blackberry World is geblokkeerd

Bellen, gebeld worden en sms versturen in het buitenland is geblokkeerd

Bellen, gebeld worden en sms versturen in het buitenland is geblokkeerd en
icon

Beste antwoord door Hajar 2 januari 2017, 11:19

Hi Geep71,

Heb je een fijne jaarwisseling gehad?

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt om te zien wat er aan de hand is. Ik zie dat er op 16/12 een aantal blokkades zijn geactiveerd waaronder dataroaming. Op 31/12 zijn deze blokkades verwijderd door mijn collega. Als het goed is zou je nu weer bereik moeten hebben in het buitenland. In Oostenrijk kun je verbinding maken met het netwerk T-Mobile of A1 Telekom voor een goede dekking. Is dat inmiddels gelukt?

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Geep71,

Heb je een fijne jaarwisseling gehad?

Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt om te zien wat er aan de hand is. Ik zie dat er op 16/12 een aantal blokkades zijn geactiveerd waaronder dataroaming. Op 31/12 zijn deze blokkades verwijderd door mijn collega. Als het goed is zou je nu weer bereik moeten hebben in het buitenland. In Oostenrijk kun je verbinding maken met het netwerk T-Mobile of A1 Telekom voor een goede dekking. Is dat inmiddels gelukt?

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag. 🙂
Heb al aantal uren geleden contact gezocht via twitter maar krijg daar geen enkele reactie

Reageer