Beantwoord

geen eigen voicemail in buitenland

• 16 december 2020
  • 1 reactie
  • 431 Bekeken

Ik ben in het buitenland en als ik gebeld wordt maar niet kan opnemen krijgen mijn bellers ipv mijn eigen voicemail boodschap een Spaanse melding. Hoe voorkom ik dit? Ik heb mijn instellingen gecheckt en voor zover ik weet staat alles goed. 

Ik merk wel dat mijn bereik niet heel goed is, al gaat zelf bellen wel goed 

icon

Beste antwoord door David 17 december 2020, 16:32

Hoi @Sboumans,

Dat is best opmerkelijk, maar komt heel soms wel eens voor. Hopelijk kunnen we bij jou ook achterhalen waar dit nou precies vandaan komt! 

Om even af te trappen: Ben je ook daadwerkelijk in Spanje of een ander Spaanstalig land? Je geeft ook al aan dat je niet zo'n goed bereik hebt, is dat overal? Weet je toevallig of de bellers deze boodschap ook krijgen op het moment dat jij inderdaad een verminderd bereik hebt of gebeurt het eigenlijk altijd? Het kan namelijk zo zijn dat de melding aangeeft dat het nummer niet bereikbaar is. Als je op dat moment inderdaad geen verbinding hebt dan kan dat verklaren waarom de bellers dit bericht krijgen in plaats van jouw eigen boodschap. 

Ik ben heel benieuwd naar jouw reactie, Sboumans!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sboumans,

Dat is best opmerkelijk, maar komt heel soms wel eens voor. Hopelijk kunnen we bij jou ook achterhalen waar dit nou precies vandaan komt! 

Om even af te trappen: Ben je ook daadwerkelijk in Spanje of een ander Spaanstalig land? Je geeft ook al aan dat je niet zo'n goed bereik hebt, is dat overal? Weet je toevallig of de bellers deze boodschap ook krijgen op het moment dat jij inderdaad een verminderd bereik hebt of gebeurt het eigenlijk altijd? Het kan namelijk zo zijn dat de melding aangeeft dat het nummer niet bereikbaar is. Als je op dat moment inderdaad geen verbinding hebt dan kan dat verklaren waarom de bellers dit bericht krijgen in plaats van jouw eigen boodschap. 

Ik ben heel benieuwd naar jouw reactie, Sboumans!

Reageer