Vraag

Geen internet

• 17 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 2
Ben nu in Duitsland. Kan alleen via WiFi. Krijg geen vraag of ik travel en surf wil. Kan helemaal niks als ik geen WiFi heb. Kunnen jullie dit nakijken aub? Wij gaan zo weer uit ons hotel en zou toch erg fijn vinden als ik gewoon travel en surf kan aanzetten
Vr. Groeten
Sheila

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je kan zelf ook Travel&Surf aanschaffen via de My T-Mobile App als je geen melding krijgt.

Heb je Stel Samen & Stel Bij? Want dan heb je al een maandelijkse Travel&Surf bundel bij je abonnement, en kun je pas een nieuwe aanschaffen als die op is.

Heb je Roaming wel aan staan?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sheila,

Welom op ons Forum!

Ik ben gelijk in het systeem gedoken voor je en ik zie dat je gebruik maakt van het Stel Samen abonnement. Daarbij kun je geen MB's verbruiken uit je nationale databundel, maar je kan wel een Travel & Surf pas aanschaffen om te kunnen internetten. In ons systeem staat alles goed dus je zou er wel een moeten kunnen kopen. Van welk toestel maak je gebruik? Staat je roamning wel aan? Als je een iPhone hebt zorg dan dat je roaming aanstaat en je EU internet uit staat.

Ben je verder wel verbonden mt een buitenland netwerk? Ik zie dat je op dit moment geen actieve verbinding hebt dus zou je eens een ander netwerk kunnen uitproberen?

Ik hoor graag van je zodat we dit samen kunnen oplossen.
Reputatie 2
Helaas, ik heb alles geprobeerd. Als ik naar my tmobile ging werd er aangegeven dat ik geen internet connectie had. En als ik via WiFi probeerde, dan werkte het niet. Ik heb idd roaming aan gehad en eu uit. Vreemde is dat deze telefoon enkele jaren geleden (het is nu m'n reserve telefoon) wel gewoon in buitenland gewerkt heeft. 😞
Reputatie 2
Ven trouwens inmiddels terug in Nederland dus kan het ook niet uit proberen. Volgende week naar Spanje. Maar vrees het ergste 😞
Badge +9
Beste Sheila,

Ik weet niet precies welk toestel je hebt, maar ik heb even een iOS en Playstore link voor je opgezocht.

iOS:
https://itunes.apple.com/nl/app/t-mobile-travel-surf/id448153548?mt=8

Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=de.telekom.as.roamingmanager.nl&hl=nl

Via deze app kun je ze ook kopen, roaming moet hierbij aan staan (EU internet uit bij iPhones).

Reageer