Beantwoord

Geen internet België

• 19 september 2020
  • 7 reacties
  • 288 Bekeken

Op vakantie in de Ardennen, welkom sms, alles prima. Nu geen internet meer. Wat is er aan de hand? 

icon

Beste antwoord door Vangar 20 september 2020, 11:26

Dank dank dank voor de reacties en hulp:)

Reboot en gefixt, raar, want die actie had ik al uitgevoerd. Na reboot pakte ie eerst Proximus, met internet, daarna schakelde ie over naar Orange, ook met internet. (ik had hem weer op automatisch gezet voor de reboot).

Helemaal goed, merci!:) 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Vangar  Als je geen betaalregeling hebt en of betaal achterstanden zou het moeten werken.

Probeer  even om een andere provider handmatig  te Selecteren in je telefoon, dat kan helpen 

Laat even weten of dit helpt.

Succes

Dank CrisTien voor je snelle reactie:

- Geen betaal achterstand;

- Ander netwerk ook niet: Proximus of BASE, ook de 3G varianten niet.

Bereik dus? Ben in de buurt van Spa.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Vangar  Ben je in de gelegenheid  om de Sim te testen in een andere gsm?

Als de Sim het daar in ook niet doet en een andere Sim wel in jou telefoon is je kaartje stuk. 
Orange werkt bij mij altijd het beste in België.
Anders even wachten tot een moderator je verder kan helpen, meer ideeën heb ik even niet.

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Vangar 

Ik heb voor de zekerheid ook gecontroleerd of je een blokkade hebt, maar dat is niet het geval dus je zou wel moeten kunnen internetten. Heb je je toestel al opnieuw gestart? Zou je ook de tip van Cristien kunnen proberen? Dan kun je controleren of het aan de simkaart of toestel ligt. In het buitenland ben je natuurlijk ook afhankelijk van de dekking daar dus zou inderdaad proberen te wisselen tussen verschillende netwerken.

Laat je even weten of het lukt?

Reputatie 5
Badge +4

Als je een Android toestel hebt, zou je ook kunnen kijken in het Sim menu of de instelling daar op buitenland of automatisch staat.

Dank dank dank voor de reacties en hulp:)

Reboot en gefixt, raar, want die actie had ik al uitgevoerd. Na reboot pakte ie eerst Proximus, met internet, daarna schakelde ie over naar Orange, ook met internet. (ik had hem weer op automatisch gezet voor de reboot).

Helemaal goed, merci!:) 

Reputatie 7
Badge +20

@Vangar  Mooi zo dat wordt hopelijk een fijn verblijf in België.

Pas goed op jezelf
Veel plezier daar!

Reageer