Beantwoord

Geen internet/bellen in Italië

• 15 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 592 Bekeken

Ik zit in italië en heb totaal geen netwerkverbinding.
Zowel bellen/sms als internet werkt niet.
Valt een beetje erg tegen. Graag snel oplossen zodst ik de laatste dagen hier er nog wel gebruik van kan maken.

M.vr.gr.
Serge van eijk
icon

Beste antwoord door CrisTien 15 augustus 2018, 19:08

Beste @tommetje2702 het helpt niet om meer onderwerpen te openen. 👎🏻

Kijk eens in je TM account of er een blokkade staat op bellen/internet in het buitenland! (Instellingen)
Heb je geen betaalachterstand en geen blokkade moet je wachten op de hulp van een moderator.

Staat er wel een blokkade dan kan je de instelling meestal zelf aanpassen.
Start daarna je telefoon opnieuw op dan werkt het hopelijk!
Succes en laat het resultaat even weten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Beste @tommetje2702 het helpt niet om meer onderwerpen te openen. 👎🏻

Kijk eens in je TM account of er een blokkade staat op bellen/internet in het buitenland! (Instellingen)
Heb je geen betaalachterstand en geen blokkade moet je wachten op de hulp van een moderator.

Staat er wel een blokkade dan kan je de instelling meestal zelf aanpassen.
Start daarna je telefoon opnieuw op dan werkt het hopelijk!
Succes en laat het resultaat even weten.
Blokkades staan uit.
Geen betaalachterstanden.
Unlimited abo.
Wacht reactie tmobile maar af. 🤔
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Serge,

Lekker hoor, Italië! Heb je het naar je zin daar?

Wat betreft jouw vraag heb ik natuurlijk meteen met je meegekeken. Goed dat je zelf al wat blokkades hebt verwijderd. In ons systeem stonden er ook nog een aantal actief, dit zijn blokkades die in 2016 al geactiveerd zijn. Ik heb ze nu direct voor je verwijderd. Als je je telefoon even opnieuw op kunt starten, dan zou je telefoon daarna naar een Italiaans netwerk moeten zoeken.

Laat het me gerust weten als je nog meer vragen hebt Serge! Veel plezier nog in Italië!
Beste jaimy,
Top super geholpen.
Bellen en sms werkt, echter heb nog geen internet.
Dit terwijl het wel onder de bundel zou moeten vallen in de EU dus ook italië.
Zou je daar nog eens naar willen kijken.
Groetjes serge
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Serge,

Wat fijn dat bellen en sms'en nu werkt! Naar het internet gaan we uiteraard ook nog even kijken dan!

Heb jouw data roaming aanstaan? Dat is namelijk nodig om internet in het buitenland te laten werken. Ik zie hier verder geen blokkades op staan, dus daaraan kan het niet liggen. Kun je eens handmatig een provider selecteren? In Italië kun je kiezen voor TIM, Wind Tre, H3G of Vodafone. Lukt internetten met één van deze netwerken?

Ik ben benieuwd, laat het me weten!

Reageer