Beantwoord

Geen internet buitenland

• 15 maart 2019
  • 2 reacties
  • 413 Bekeken

Hallo ik ben vandaag op brussel airport en ik heb geen internet. Ik heb allen blokkades uitstaan en me roaming staat aan kan dit aub zsm worden opgelost want ik heb het interner hard nodig!
icon

Beste antwoord door David 15 maart 2019, 09:49

Hoi @FotisSarantis,

Ik heb jouw aansluiting er gelijk bij gepakt en gecontroleerd, maar er staan geen blokkades aan onze kant op jouw abonnement. Het zal dus ergens in de instellingen van je telefoon of het netwerk liggen. Je kunt in dit topic de instructies vinden om dit te controleren en, indien nodig, aan te passen. Als het dan nog niet lukt, kun je in dat topic laten weten wat je hebt geprobeerd en welk resultaat het heeft opgeleverd. Succes!

Dit topic gaat op slot, aangezien er een algemeen topic over dit onderwerp is.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Ook heb ik me telefoon gereset en me wifi uitgezet
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @FotisSarantis,

Ik heb jouw aansluiting er gelijk bij gepakt en gecontroleerd, maar er staan geen blokkades aan onze kant op jouw abonnement. Het zal dus ergens in de instellingen van je telefoon of het netwerk liggen. Je kunt in dit topic de instructies vinden om dit te controleren en, indien nodig, aan te passen. Als het dan nog niet lukt, kun je in dat topic laten weten wat je hebt geprobeerd en welk resultaat het heeft opgeleverd. Succes!

Dit topic gaat op slot, aangezien er een algemeen topic over dit onderwerp is.