Beantwoord

Geen internet buitenland

• 11 augustus 2019
  • 15 reacties
  • 507 Bekeken

Hoi,

Ik ben in Belgie en sinds enkele dagen heb ik geen connectie meer met het netwerk met de Tablet Unlimited.
Ik heb geen achterstand in betaling,geen blokkade in het buitenland en er niets veranderd met de instellingen van de mifi router ( op het schermpje blijft hij maar op connecting staan...,geen verbinding dus)
Wie kan me helpen?
icon

Beste antwoord door Aborra 17 augustus 2019, 14:38

probleem is opgelost...ik zat op een Belgische netwrerkprovider die het eertijds wel deed maar nu niet meer en kon moelijk een andere netwerkprovider kiezen op de webpagina van de mifi router gezien er maar enkele sec er een verbinding was of totaal geen
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 4
Badge +4
In de EU heb je maximaal 14GB per maand met dat abonnement en unlimited binnen Nederland https://www.t-mobile.nl/shop/product/tablet-sim-only?ch=es&cc=con&sc=acq&dr=24&pr=GOT21,GAT25,27506115
Kan het zijn dat je al door de 14GB heen bent?
neen want dan zou hij automatisch ook naar de tmobile pagina gaan om GB bij te bestellen.
Hij kan gewoon connectie maken met het netwerk voor 1 of andere reden
Reputatie 4
Badge +4
Voor het buitenland kan je geen (gratis) bundels van 1GB bijbestellen, maar betaal je boven de 14GB een variabel tarief. Als de kosten te hoog oplopen wordt je preventief geblokkeerd.
Dat klopt...indien je een verbinding kan maken met het netwerk
Reputatie 4
Badge +4
Je geeft aan “sinds enkele dagen” geen verbinding meer te hebben. Dat suggereert dat je eerder wel verbinding had. Heb je in België nu wel of niet al verbinding gehad?
wel al verbinding gehad en in feite nooit geen problemen gehad in het buitenland..Maar nu dus wel
Reputatie 4
Badge +4
Duidelijk. Dan vroeg ik me hierboven dus af of je in die dagen de 14GB al had verbruikt en intussen door extra (variabele kosten) misschien bent afgesloten?
Kan natuurlijk ook zijn dat je in een blind spot zit waar geen netwerkdekking is.
er staat 14 gb om te gebruiken en overal in belgie blijkt een blind spot te zijn
Reputatie 4
Badge +4
Hangt er sterk af van waar je je bevindt en het is je dus eerder wel gelukt. Lijkt dan niet aan je instellingen zoals de APN te liggen. Je zou kunnen proberen om 3G te zoeken, weet alleen niet hoe je dat instelt bij een Data Sim. Ik neem aan in je router of je tablet of misschien zoekt het apparaat er zelf al naar als er lokaal geen 4G is. Als dat het allemaal niet is, dan lijkt het een blind spot of er is iets kapot, zoals je simkaart. Daar kom je snel genoeg achter als je weer in NL bent.
Reputatie 7
Badge +18
Ik zie dat je de TM simkaart in een Mifi router gebruikt. Wat gebeurt er als je de simkaart in een andere telefoon plaatst? Zo kun je uitzoeken of het probleem in de simkaart of in de Mifi router zit.
Hangt er sterk af van waar je je bevindt en het is je dus eerder wel gelukt. Lijkt dan niet aan je instellingen zoals de APN te liggen. Je zou kunnen proberen om 3G te zoeken, weet alleen niet hoe je dat instelt bij een Data Sim. Ik neem aan in je router of je tablet of misschien zoekt het apparaat er zelf al naar als er lokaal geen 4G is. Als dat het allemaal niet is, dan lijkt het een blind spot of er is iets kapot, zoals je simkaart. Daar kom je snel genoeg achter als je weer in NL bent.

Ik heb alle instellingen op de mifi router uitgestest zonder enig resultaat
Ik zie dat je de TM simkaart in een Mifi router gebruikt. Wat gebeurt er als je de simkaart in een andere telefoon plaatst? Zo kun je uitzoeken of het probleem in de simkaart of in de Mifi router zit

Ik heb de simkaart eens in een smartphone geplaatst en je kan er wel mee bellen maar eveneens geen internet verbinding
Reputatie 7
Badge +18

Ik zie dat je de TM simkaart in een Mifi router gebruikt. Wat gebeurt er als je de simkaart in een andere telefoon plaatst? Zo kun je uitzoeken of het probleem in de simkaart of in de Mifi router zit
Ik heb de simkaart eens in een smartphone geplaatst en je kan er wel mee bellen maar eveneens geen internet verbinding

Kijk voor de zekerheid toch even bij https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-en-instellingen, Blokkades

Ik zie dat je de TM simkaart in een Mifi router gebruikt. Wat gebeurt er als je de simkaart in een andere telefoon plaatst? Zo kun je uitzoeken of het probleem in de simkaart of in de Mifi router zitIk heb de simkaart eens in een smartphone geplaatst en je kan er wel mee bellen maar eveneens geen internet verbinding
Kijk voor de zekerheid toch even bij https://www.t-mobile.nl/my/abonnement-en-instellingen, Blokkades

De instellingen zijn ongewijzigd gebleven en er is geen blokkade te zien
probleem is opgelost...ik zat op een Belgische netwrerkprovider die het eertijds wel deed maar nu niet meer en kon moelijk een andere netwerkprovider kiezen op de webpagina van de mifi router gezien er maar enkele sec er een verbinding was of totaal geen

Reageer