Beantwoord

Geen internet buitenland, blokkade

• 3 mei 2019
  • 3 reacties
  • 591 Bekeken

Hoi, ik heb geen internet in het buitenland. Data roaming staat aan en internet eu staat uit.
Navigatie in België deed het niet.
Graag een snelle oplossing.
Mijn toestel is sony xperia z3.
icon

Beste antwoord door Folkert 3 mei 2019, 08:55

Beste Debby,

Een gezinslid van mij had vroeger een Sony en ik herinner me dat EU roaming aan moest staan. Ik vond EU roaming overigens altijd een heel vreemde optie, roaming is alles buiten Nederland.
Controleer van te voren alvast in Mijn T-Mobile bij Gegevens & Instellingen, Blokkades of je Internet in het buitenland op Toestaan hebt staan. Zorg er verder voor dat al je rekeningen voldaan zijn.
Hopelijk werkt e.e.a. volgende keer wel.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste Debby,

Een gezinslid van mij had vroeger een Sony en ik herinner me dat EU roaming aan moest staan. Ik vond EU roaming overigens altijd een heel vreemde optie, roaming is alles buiten Nederland.
Controleer van te voren alvast in Mijn T-Mobile bij Gegevens & Instellingen, Blokkades of je Internet in het buitenland op Toestaan hebt staan. Zorg er verder voor dat al je rekeningen voldaan zijn.
Hopelijk werkt e.e.a. volgende keer wel.

Groet, Folkert
Staat op toestaan en rekeningen zijn altijd voldaan. Las iets over blokkades die door beheerders uitgezet konden worden, vandaar fe vraag.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Debbyvd75,

Dit heb ik natuurlijk direct voor je gecheckt, maar er staan aan onze kant geen beperkingen op jouw aansluiting. De facturen zijn netjes betaald, er zijn geen blokkades op gebruik in het buitenland actief en je hebt nog genoeg MB's. In dit geval zal het dan toch aan de instellingen van de telefoon of het netwerk in België (of waar je nu bent) liggen. In dit topic vind je instructies om je telefoon in te stellen en wat je kunt doen om een werkende verbinding op te zetten.

We horen graag of het is gelukt! Mocht dit nog niet het geval zijn, laat dan gelijk even weten wat je geprobeerd hebt, dan weten we dat ook direct!

Reageer