Beantwoord

geen internet buitenland eu parijs

  • 20 juli 2019
  • 3 reacties
  • 324 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 1 reactie
Voor de 2de keer, heeft mijn dochter geen internet in het buitenland.
wel wifi
instellingen staan goed
geen betalings achterstand
en in abonnement inbegrepen

hoe kan dit !!!

graag spoedige reactie, zit nu in Parijs
icon

Beste antwoord door Folkert 20 juli 2019, 22:28

Beste @Jpdt

Staan de instellingen in Mijn T-Mobile goed bij de blokkades? Is je dochter wellicht een nieuwe T-Mobile klant?

Anders kijkt er morgen een community moderator naar.

Groet, Folkert
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Jpdt

Staan de instellingen in Mijn T-Mobile goed bij de blokkades? Is je dochter wellicht een nieuwe T-Mobile klant?

Anders kijkt er morgen een community moderator naar.

Groet, Folkert
Alle instellingen staan goed
heeft een abonnement onbeperkt en ook voor het buitenland. Geen achterstand etc
ze heeft exact hetzelfde abonnement als ik en bij haar werkt het niet.

Min London niet en nu ook weer niet in parijs

wifi gaat wel goed
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Jpdt,

Dat wil ik graag voor jouw dochter checken! Zou je mij via een privébericht het telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN kunnen sturen? Dan ga ik even controleren of het aan onze kant allemaal wel goed staat. Ik zie het bericht vanzelf verschijnen!

Reageer