Vraag

Geen internet buitenland (Ierland)

• 23 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 753 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds deze maand geen mobiel internet meer met mijn T-Mobile abbonnement in Ierland. Alleen internetten werkt niet, bellen en smsen gaat wel. Vorige maand deed hij het nog wel gewoon.

M'n mobiel laat zien dat de mobiel 2 balkjes verbinding heeft en dat roaming aanstaat, maar geen verbinding met een 2/3/4G netwerk.

Ik heb een OnePlus 6 met Android 9 en heb de volgende dingen al geprobeerd:

- Netwerk gereset,

- Ander Netwerk Operator gekozen,

- Door een medewerker m'n sim laten resetten,

- Roaming uit en aan gezet, (staat altijd aan overigens)

- Simkaart uit en aangezet,

- Simkaart in ander slot gedaan,

- Sim settings aangepast.

Geen van deze bovenstaande dingen heeft het probleem verholpen, heeft iemand toevallig een idee hoe ik dit op kan lossen?

4 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hallo @MarcoNuova 

Goed van je dat je vermeldt wat er al is geprobeerd.

Heb je de simkaart al eens in een ander toestel ipv een andere slot?

Wat je ook kan doen is kijken in de MY T-mobile app of er toevallig geen blokkade actief is vanuit jouw kant?

Dag @Waqqas 

Heb zojuist geprobeerd de simkaart in een ander toestel en in dat toestel deed hij het wel.

Er is ook geen blokkade vanuit mijn kant die actief is.

Reputatie 6
Badge +5

Hallo@MarcoNuova 

Zou je het volgende eens kunnen proberen :

Eventuele zelf gemaakte APN's verwijderen en zou je de netwerk instellingen eens kunnen resetten?

Misschien kan het aan je toestel liggen dus kun je ook eens een andere sim in je toestel testen?

Dag @Waqqas 

M'n vorige reactie was niet geplaatst vandaar het late antwoord, mijn excuses.

Ik heb mijn netwerk instellingen gereset en alle APN's terug gezet naar default, dit heeft echter ook niets geholpen.

In een andere telefoon doet de simkaart het wel, dus het probleem ligt aan mijn telefoon.

Reageer