Beantwoord

Geen internet buitenland Oostenrijk

Beste leden,

Sinds vanmorgen heb ik ineens geen 3G of 4G mogelijkheden meer in Oostenrijk...
Geen idee wat er aan de hand is.

Toestel al herstart, handmatig netwerk gekozen.
Geen verschil.

Toestel: Oneplus 6T

Iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door David 2 februari 2019, 17:09

Hoi Niels,

Ik heb direct ook meegekeken, omdat het wel belangrijk is om bereikbaar te zijn over de grens. Zeker als je op wintersport bent (ik gok dat je daarom in Oostenrijk bent)!

Er staan geen open facturen en ook geen blokkades aan onze kant. Het zit dus ergens in de instellingen van je toestel, simkaart of in het lokale netwerk. Neem anders eens dit topic door, want hier staat precies in wat je kunt controleren om een werkende verbinding te krijgen. Kun je wel bellen en SMS'en? Heb je de keus om een ander netwerk te selecteren?

We horen graag of het is gelukt!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Check nog even de APN, en je bundel was nog niet op?
Reputatie 7
Badge +17
Alle rekeningen voldaan? Vervelend om te vragen maar het kan je een tijdelijke blokkade opleveren.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Niels,

Ik heb direct ook meegekeken, omdat het wel belangrijk is om bereikbaar te zijn over de grens. Zeker als je op wintersport bent (ik gok dat je daarom in Oostenrijk bent)!

Er staan geen open facturen en ook geen blokkades aan onze kant. Het zit dus ergens in de instellingen van je toestel, simkaart of in het lokale netwerk. Neem anders eens dit topic door, want hier staat precies in wat je kunt controleren om een werkende verbinding te krijgen. Kun je wel bellen en SMS'en? Heb je de keus om een ander netwerk te selecteren?

We horen graag of het is gelukt!
Bellen werkt gewoon prima en sms ook. Internet is het enige wat niet functioneerd.

Ander netwerk selecteren heb ik ook al geprobeerd, geen verschil.

Nog andere ideeën?😆
Reputatie 7
Badge +17
Niels Beute schreef:

Bellen werkt gewoon prima en sms ook. Internet is het enige wat niet functioneert.

Ander netwerk selecteren heb ik ook al geprobeerd, geen verschil.

Nog andere ideeën?😆

Netwerk mode op auto? (2G/3G/4G)
Had je eerder wel internet?
Op 1 plek of op diverse plekken? (Andere zendmast)

Reageer