Beantwoord

Geen internet en bellen in buitenland

• 21 juli 2018
  • 1 reactie
  • 234 Bekeken

Ik kon gister niet bellen in het buitenland, en ik stond met pech. Om het te triggeren wilde ik mijn blokkades van aan naar uit zetten en daarna weer op aan zetten. Sindsdien kan ik niets meer. Ik kan niet internetten en ook niet bellen. Ook kan ik de blokkades er niet meer afhalen. Ik stuur dit bericht nu via de telefoon van mijn vrouw. Kunnen jullie dit oplossen. Nummer.
icon

Beste antwoord door Hajar 22 juli 2018, 11:44

Hi,

Wat jammer om te horen dat je autopech had. Ik hoop dat het toch goed is gekomen! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er inderdaad een blokkade was voor bellen in het buitenland. De blokkade is inmiddels verwijderd door een collega van de chat. Als je je toestel opnieuw start dan zou je weer moeten kunnen bellen. Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en zien met welke provider je het beste bereik hebt.

Laat je even weten of het zo lukt? Als ik nog iets kan betekenen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Wat jammer om te horen dat je autopech had. Ik hoop dat het toch goed is gekomen! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er inderdaad een blokkade was voor bellen in het buitenland. De blokkade is inmiddels verwijderd door een collega van de chat. Als je je toestel opnieuw start dan zou je weer moeten kunnen bellen. Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en zien met welke provider je het beste bereik hebt.

Laat je even weten of het zo lukt? Als ik nog iets kan betekenen, hoor ik het graag!

Reageer