Beantwoord

Geen internet Engeland

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
*titel moet natuurlijk 'geen internet engeland' zijn.

Hoi ik ben vanochtend in engeland geland en gelijk geprobeert online te komen. Data roaming aan, maar krijg alleen lege balken met een kruisje. Ik heb zover ik kan zien geen openstaande rekeningen of blokkades actief in mijn instellingen. Zit nu nog op de wifi van het vliegveld, maar wil toch als ik zo vertrek wel internet hebben. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Hajar 19 april 2019, 12:32

Hi Hugo,

Hajar to the rescue! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland. Ik heb de blokkade direct verwijderd zodat je zorgeloos kan internetten. Als je je toestel even opnieuw start dan ben je weer bereikbaar.

Laat je even weten of het lukt? Ik wens je alvast veel plezier in Engeland! 😄

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hallo @Hugo_ Dat is minder, start de telefoon eens opnieuw op en kijk of je handmatig een andere provider kan kiezen.
In veel gevallen helpt dat, ik lees graag of het is gelukt.
Veel plezier in Engeland.
Hallo @Hugo_ Dat is minder, start de telefoon eens opnieuw op en kijk of je handmatig een andere provider kan kiezen.
In veel gevallen helpt dat, ik lees graag of het is gelukt.
Veel plezier in Engeland.

Dankjewel @CrisTien, helaas heeft de telefoon herstarten niet gewerkt. Helaas geeft elke provider waar ik aan probeert te verbinden mij een connection failed berichtje.
Reputatie 7
Badge +18
Heb je wellicht net een nieuw contract? (Nieuwe klant)
Heb je wellicht net een nieuw contract? (Nieuwe klant)
Nee ben ondertussen alweer tijdje klant bij T-Mobile dus dat zou het niet moeten. Huidige telefoon waarmee ik deze abbonement heb afsloten heb ik sinds eind 2017
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hugo,

Hajar to the rescue! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je een blokkade hebt voor gebruik in het buitenland. Ik heb de blokkade direct verwijderd zodat je zorgeloos kan internetten. Als je je toestel even opnieuw start dan ben je weer bereikbaar.

Hi Hugo,

Net ingecheckt op het hotel wifi. Even geprobeert en het is gelukt 🙂 dankjewel en bedankt voor het oplossen van het probleem, waardeer het!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan,Hugo! Nu lekker genieten van je tijd daar!

Reageer